Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Obsidian prezentuje i omawia rozgrywkę z The Outer Worlds

Jakub Krawczyński | 14-02-2019 16:00 |

Obsidian prezentuje i omawia rozgrywkę z The Outer WorldsFirma Obsidian słynie z produkcji RPG od początku swojej działalności. Ich Fallout: New Vegas jest powszechnie uznawany za najlepszego Fallouta w 3D. Zresztą z powodu ich kunsztu w tym gatunku, Microsoft postanowił firmę przejąć jako studio wewnętrzne. Ich nadchodząca gra The Outer Worlds, wokół której powstało dużo szumu medialnego, ukaże się jednak jeszcze jako tytuł multiplatformowy. Ta nowa marka ma zadowolić zarówno fanów strzelanin FPP, jak i RPG, a jej premiera planowana jest na ten rok. Pierwszy raz mieliśmy się okazję przyjrzeć na The Game Awards 2018 w ubiegłym grudniu. Deweloperzy zaprezentowali właśnie najnowszą porcję rozgrywki i omówili mechanikę gry w nowym materiale wideo.

CEO Obsidian Feargus Urquhart szanuje Bethesdę za ich Fallouty, ale wg niego The Outer Worlds ma przypaść do gustu osobom preferującym inną wizję tego typu tematu.

Obsidian prezentuje i omawia rozgrywkę z The Outer Worlds [1]

Główny projektant gry, Charles Staples powiedział, że ich nadchodzący tytuł jest fundamentalnie RPG-iem ale wygląda jak FPS, więc ważne jest dla niego to, aby mechanika strzelania nie odstawała od gatunku. Aby jednak uniknąć sztampy związanej z grami akcji, deweloperzy opracowali rozwiązanie zwane Tactical Time Dilation (TTD), przypominające nieco VATS z Falloutów w 3D. Wynika to z tego, że regularnie będziemy napotykać przeciwników o specjalnych umiejętnościach a Obsidian w ten sposób chce zachęcić nas do rozeznania się na ich temat i wybrania optymalnej taktyki.

Obsidian prezentuje i omawia rozgrywkę z The Outer Worlds [2]

X018: Microsoft oficjalnie przejmuje studia Obsidian i inXile

TTD może przydać się graczom niespecjalnie gustującym w gatunku strzelanin FPP, ale z drugiej strony może przydać się każdemu, gdyż dzięki niemu można uzyskać bonusy do trafień krytycznych związanych z celowaniem w konkretną część ciała. System ten spowalnia czas ale proporcjonalnie do wykonywanej akcji – bieganie czy strzelanie odbierze go nam najwięcej. Ponadto, w trakcie rozgrywki będziemy mogli skorzystać z dobranych przez nas kompanów, których można swobodnie zmieniać a każdy z nich dysponuje osobnymi umiejętnościami. Dzięki nim można wywołać specyficzny, negatywny efekt na wrogach, a także rozkazać im atakować określone cele. Cały materiał można obejrzeć poniżej.

Źródło: Game Informer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.