Nvidia PhysX również dla Nintendo Wii
News może nie najnowszy, ale jednak ciekawy i nie było jeszcze o tym mowy na łamach PurePC. Otóż nVidia postanowiła dostarczyć Nintendo komplet narzędzi programistycznych dla obsługi ... PhysX. Owa technologia miałaby znaleźć zastosowanie w konsoli Wii, której układ graficzny to przecież ATI Hollywood. Jednak ta wersja korzystać będzie głównie z mocy obliczeniowej procesora, nie zaś GPU. Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce, bo Wii do demonów wydajności wszak nie należy. Pewnie niedługo pojawi się też edycja dla DS i PSP, a może nawet iPhone? Narzędzia programistyczne PhysX SDK dla konsoli Wii i wszystkich głównych platform dla gier dostępne są do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej nVidia. Więcej informacji na temat licencji PhysX SDK lub technologii PhysX jest dostępnych na witrynie producenta.
Źródło: Nvidia
Powiązane publikacje

Google Gemini 2.5 Flash-Lite to najtańsza i... najszybsza wersja AI z serii 2.5. Sprawdź porównanie z innymi modelami
5
KDE Plasma 6.4 otrzymuje funkcje z Windowsa. Multum praktycznych zmian w środowisku graficznym dla Linuksa
42
Lossless Scaling 3.1 oferuje tryb, który pozwoli odetchnąć karcie graficznej. Aktualizacja wprowadza również lepszą jakość obrazu
27
WhatsApp wita się z reklamami. Treści sponsorowane to nie jedyna zmiana od Mety, gdyż firma zaoferuje... płatną subskrypcję
33