Xiaomi Mi Surface - 34-calowy monitor dla graczy 144 Hz FreeSync
Firma Xiaomi coraz śmielej poszerza swoje portfolio. Do niedawna chińska korporacja skupiała się na rynku smartfonów, dokładając do tego również laptopy, czy też urządzenia połączonego domu. Jakiś czas temu zaczęła również zajmować się telewizorami, a wkrótce wkroczy w zupełnie nowy dla siebie segment, jakim są monitory. Xiaomi właśnie zapowiedziało swój pierwszy produkt tego typu, a jest nim Mi Surface Display, 34-calowy zakrzywiony monitor ze wsparciem AMD FreeSync i 144 Hz odświeżaniem. Ma on się ukazać już 21 października, a jego cena będzie wyjątkowo przystępna (choć nie powinno to specjalnie dziwić zważywszy na reputację tej marki).
Xiaomi Mi Surface Display to 34-calowy zakrzywiony monitor dla graczy. Sprzęt odznacza się rozdzielczością 3440 x 1440 pikseli oraz 144 Hz odświeżaniem i obsługą AMD FreeSync.
Xiaomi Mi Surface Display to 34-calowy zakrzywiony monitor o rozdzielczości 3440 x 1440 pikseli, z matrycą LCD typu VA o 144 Hz odświeżaniu. Jego krzywizna wynosi 1500R. Sprzęt jest zgodny z technologią AMD FreeSync i odznacza się 121% pokryciem przestrzeni sRGB. Monitor charakteryzuje się czasem reakcji 4 ms (GtG), 178-stopniowym kątem widzenia i potrafi wyświetlić 16,7 mln kolorów. Portal Gizmochina podaje, że producentem panelu jest Samsung. Nie znamy na razie jednak dokładnego jego parametrów (w tym średniej jasności i kontrastu), lecz prawdopodobnie będą one na poziomie innych paneli tego producenta.
Philips 346B1 - panoramiczny monitor z USB-C i przełącznikiem KVM
Mi Surface Display wyróżnia się minimalistycznym wzornictwem i bardzo wąskimi, 2 mm ramkami z trzech stron. Podstawka monitora pozwala na regulację wysokości oraz poziomu wychylenia. Nie wiemy w tym momencie (tak, jak z kontrastem i jasnością), jakie dokładnie złącza znajdziemy w monitorze Xiaomi, ale można z pewnością założyć, że będą to porty HDMI i DisplayPort. Monitor wejdzie do sprzedaży w 21 października w cenie 1999 juanów (ok. 1082 zł). Został on zapowiedziany na razie wyłącznie na Chiny i trudno przewidzieć, czy pojawi się w sprzedaży w Europie.