Jak wygląda proces tworzenia Assassin's Creed: Unity?
Tworzenie gier komputerowych nie jest zadaniem łatwym. Technologia idzie cały czas do przodu, gracze wymagają coraz to lepszej grafiki, rozbudowanego świata, indywidualnych oraz ciekawych charakterów. Dawniej gry tworzone były przez kilkuosobowe grupy, obecnie nad produkcjami wideo pracują całe studia liczące nawet po kilka tysięcy pracowników, wliczając w to programistów, grafików, dźwiękowców i innych. Proces tworzenia można porównać w pewnym sensie do jednej wielkiej bitwy... Jeżeli producent postanowi znacząco ulepszyć grafikę, to musi mieć również pieniądze na wykonanie optymalizacji, która przy obecnej technologii jest zadaniem bardzo ciężkim. Dodatkowo podczas projektowania trzeba myśleć w przód, gdyż w na pewnym etapie projektowania dodawanie nowości nie jest już możliwe. Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda tworzenie gry od początku do końca? Jak przebiega proces tworzenia wielkich miast, animacji, dźwięku i łączenie tego wszystkiego w jedną całość?
Redakcja IGN postanowiła zajrzeć do studia firmy Ubisoft, które opowiedziane jest za tworzenie gry Assassin's Creed: Unity i sprawdzić co ciekawego się tam dzieje. Materiał został podzielony na dwie części więc jeżeli macie około 30 minut wolnego czasu, to zapraszamy was do obejrzenia materiału.
Pierwsza część materiału
Druga część materiału
Źródło: YouTube
Powiązane publikacje

Fallout 4 Anniversary Edition zapowiedziane, wersja na Switcha 2 później. New Vegas z rocznicowym zestawem kolekcjonerskim
13
Assassin’s Creed Shadows - pojawiły się informacje o wersji na Nintendo Switch 2 i update jesiennego harmonogramu
7
Scarface: The World Is Yours - miał być powrót, są kontrowersje. Domniemana premiera to zwykłe oszustwo
1
Battlefield 6 - widowiskowy zwiastun zaostrza apetyt na atrakcje 1. sezonu. Nowe mapy, gadżety, broń i Blackwell Fields na dzień dobry
21












