Google uruchomiło sprzedaż kart upominkowych dla Google Play
Rozwój usług Google w Polsce nie jest tak widoczny jak w krajach zachodnich, ale powoli nadrabiamy zaległości i możemy korzystać z coraz nowszych możliwości oferowanych przez giganta z Mountain View - tym razem twórca systemu Android postanowił uruchomić sprzedaż specjalnych kart upominkowych, które umożliwiają ominięcie płatności przy pomocy przypisanej karty kredytowej lub rachunku w sieci Play. Nielegalne ściąganie aplikacji i gier dla Androida to popularny proceder w naszym kraju, więc Google musi uruchamiać coraz nowsze możliwości płacenia za zakupy w sklepie Google Play. W jaki sposób możemy nabyć kartę upominkową? W chwili obecnej dystrybucja nowych produktów jest ograniczona do sklepów sieci HDS, czyli InMedio, Relay oraz 1 minute.
Karty upominkowe to kolejna możliwość płacenia za zakupy w polskim Google Play.
Google zapowiada uruchomienie sprzedaży również w innych punktach i "wiodących sieciach" na terenie całego kraju. Ile musimy przeznaczyć na zakup karty upominkowej? Najmniejsza wartość to obecnie 50 złotych, zaś bardziej wymagający klienci mogą zdecydować się na kartę o wartości 75 oraz 150 złotych. Wykorzystanie produktu jest bardzo proste i odbywa się w ramach sklepu Google Play.
Przy zakupie aplikacji, gry, książki lub filmu musimy podać kod widniejący na karcie upominkowej i to wszystko - nie musimy podpinać karty kredytowej lub przypisywać rachunku w sieci Play. Na razie nie wiemy nic więcej na temat uruchomionej niedawno możliwości płacenia przez PayPal, ale na razie nie zapowiada się na udostępnienie tej formy płatności również w naszym kraju. Będziecie korzystali z kart upominkowych Google Play? Jak Waszym zdaniem wyglądają dostępne nominały (50, 75 oraz 100 złotych)?
Źródło: Google
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57