Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Diablo III: Reaper of Souls - Oficjalny dodatek do Diablo III

Sebastian Oktaba | 22-08-2013 00:06 |

Opinie o Diablo III (recenzja - klik) są skrajnie podzielone, ale Blizzard na pewno może odnotować kolejny komercyjny sukces - tytuł sprzedał się znakomicie, zaś real-money auction house dodatkowo zasila kasę producenta. Hit czy kit - Wasza opinia. Faktem jest jednak, że mnie osobiście diabełek skonsumował ponad 200 godzin, chociaż nie biegałem po mapach w poszukiwaniu przedmiotów i zarobku, więc trzeba uznać ten wynik za naprawdę imponujący. Marka nadal trzyma się nieźle, premiera wersji konsolowych tylko jej pozycję umocniła, ale to jeszcze nie koniec atrakcji związanych z kultową serią hack'n'slash. Podczas targów Gamescom 2013 Blizzard ogłosił to, czego wszyscy się spodziewali - pełnoprawne rozszerzenie do Diablo III o podtytule Reaper of Souls. Plotki o planach developera krążyły po sieci od kilku dni, a teraz można je spokojnie przeanalizować. Nowości będzie więcej niż niektórzy mogliby przypuszczać, chociaż ich wpływ na jakość zabawy pozostaje dyskusyjny. No, ale po kolei...

Głównym adwersarzem w Diablo III: Reaper of Souls będzie upadły anioł śmierci Malthael, chcący położyć łapska na Czarnym Kamieniu Dusz. Ów artefakt ma pozwolić jegomościowi zniszczyć ludzi i demony, czyli po prostu zaprowadzić porządek, co oczywiście nie podoba się żadnej ze stron. Oprócz Malthaela pod kursor myszy wbiegnie cała wataha nowych maszkar. Twórcy zapowiadają, że klimat Reaper of Soul będzie cięższy niż w wersji podstawowej, a grafika bardziej stonowana, czyli niby wszystko idzie w dobrym kierunku. Namiastkę tej morcznej atmosfery prezentuje świeżutki trailer:

Areną zmagań zostanie spowite mistyczną mgłą miasto Westmarch (inspirowane gotykiem), pełne sekretów, niebezpieczeństw, żywych oraz martwych legend. Walki będziemy toczyć zarówno w samym mieście, jak i okolicznych terenach czy lochach. Programiści wprowadzą też tzw.: Loot Runs, czyli podziemia przygotowane specjalnie dla doświadczonych graczy, gdzie istnieje szansa na zdobycie cennych skarbów. Limit poziomów zostanie podniesiony do 70, bohaterowie otrzymają kilka nowych, potężnych zdolności, zaś usprawnień doczeka się również system poziomów mistrzowskich.

Do walki z potworami stanie nowa klasa - Krzyżowiec (Crusader) - czyli następca Paladyna z drugiej części serii, bowiem jego specjalizacją będzie walka na średnim dystansie (miecz plus tarcza) oraz błogosławieństwa. System Smart Drop (Loot 2.0) powinien z kolei trafniej dobierać przedmioty, jakie wypadają z pokonanych wrogów tzn.: gratów będzie mniej, ale jeśli już coś znajdziemy, to mocniejszego i zazwyczaj pasującego do naszej klasy postaci. W razie potrzeby możemy skorzystać z pomocy mistyka (nowy rzemieślnik), który zmieni statystyki przedmiotu na losowe albo jego wygląd, aby bardziej pasował do stylu gracza. Niestety, nie wiadomo kiedy Diablo III: Reaper of Souls trafi do sprzedaży.

Źródło: IGN

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.