Demo Anthem z poważnymi problemami technicznymi
Anthem to bardzo mocno wyczekiwana nowa marka BioWare Edmonton. Ekipa znana z oryginalnej trylogii Mass Effect, zrobiła od niej przerwę, zostawiając kolegom ze studia z Montrealu Andromedę. Jak się to skończyło – wiemy wszyscy. W międzyczasie Kanadyjczycy przez długie lata tworzyli najnowszą grę kooperacyjno-sieciową. Po zamkniętych testach alpha przyszła pora na „demo VIP” dla osób, które zamówiły Anthem w przedsprzedaży. Niestety wydajność infrastruktury sieciowej najdelikatniej to ujmując – nie spisała się. Kiedy firma myślała, że wszystkie problemy zostały rozwiązane, okazało się, że gra dalej nie działa jak należy. BioWare i Electronic Arts mają nie lada kłopoty – premiera gry już za niecały miesiąc a niegrywalne demo nie napawa optymizmem przed wydaniem.
Demo Anthem z poważnymi problemami technicznymi (także na PC) oraz sieciowymi. Premiera już 22 lutego.
Dwiema najczęstszymi przypadłościami jest zapętlenie ekranu ładowania tuż po uruchomieniu gry lub wybraniu ekspedycji lub niemożność przejścia poza ekran tytułowy. A jeśli jakimś cudem komuś sztuka ta się udała, to wielu graczy skarżyło się na kod sieciowy. Był on przyczyną rwanej rozgrywki, zacięć i przeskoków w poruszaniu się. Na PC dodatkowo występują problemy z przyspieszaniem kursora myszki a także nie da się wyłączyć efektywnie motion bluru. Szef usług sieciowych BioWare, Chad Robertson, na blogu firmy zaznaczył, że problemy te nie wzięły się z niedoszacowania serwerów. Zaznaczył też, że Anthem był testowany już od kilku miesięcy regularnie, a niektórych rzeczy nie da się kompletnie przewidzieć.
BioWare: Anthem bez loot boksów, gdyż niczemu one nie służą
Zdaniem Robertsona przy testowaniu zewnętrznym, jakim na przykład jest to demo, pojawiły się nowe zachowania, których autorzy nie przewidzieli i wynikają one między innymi z nagłego, ogromnego przyrostu graczy. Ponadto jako przyczynę zawieszających się ekranów ładowania pracownik firmy podał pewne interakcje pakietów pomiędzy dostawcami Internetu użytkowników a ich sieciami domowymi. Usterka ta, na domiar złego, nie została jeszcze wyeliminowana. Sytuacja ta może być niezwykle dla graczy frustrująca zwłaszcza, że musieli zapłacić za grę by móc mieć dostęp do tej wersji demonstracyjnej. BioWare nie wypowiedziało się, czy wydłuży czas (który kończy się dzisiaj) w jakim demo będzie udostępnione w tej formie. 1 lutego rusza publiczna beta i zważywszy na to jakie poważne wystąpiły tutaj uniedogodnienia, EA ma powody do zmartwienia. Premiera gry odbędzie się 22 lutego 2019 na PC, PS4 i Xbox One.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
13
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124