Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premiery

Damian Marusiak | 12-06-2019 10:00 |

Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premieryPodczas prezentacji Cyberpunka 2077 w Los Angeles, na konferencji Microsoftu, dowiedzieliśmy się m.in. o nawiązaniu współpracy CD Projekt RED z aktorem Keanu Reeves, dzięki czemu wcieli się on w grze w postać Johnnego Silverhanda. Ponadto poznaliśmy w końcu datę premiery gry (16 kwietnia 2020 roku) oraz zawartość poszczególnych edycji. Wybrańcy mogą już sprawdzić przygotowane demo na targach, z kolei REDzi wspólnie z NVIDIĄ poinformowali o nawiązaniu porozumienia, w wyniku której w PC wersji Cyberpunka 2077 pojawią się niektóre technologie zielonych, na czele z Ray Tracingiem. Będzie to więc kolejny tytuł zapowiedziany na E3, po Watch_Dogs Legion, który będzie wykorzystał technikę DXR do realistycznego oświetlenia.

CD Projekt RED oraz NVIDIA oficjalnie poinformowali, iż w grze Cyberpunk 2077 zostanie zaimplementowany Ray Tracing.

Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premiery [nc1]

W nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne gry, wspierające technikę Ray Tracingu, czyli realistycznego oświetlenia opierającego się na śledzeniu promieni w czasie rzeczywistym. Mowa m.in. o Control, Wolfenstein: Young Blood czy Call of Duty: Modern Warfare. Następny w kolejce będzie Watch_Dogs: Legion, którego PC wersja będzie tworzona we współpracy z NVIDIĄ. Przyszedł także czas na CD Projekt RED, który już wcześniej pracował razem z NVIDIĄ, czego efektem było m.in. dodatnie techniki HairWorks do Wiedźmina 3: Dziki Gon. W przypadku nadchodzącego Cyberpunka 2077 również doczekamy się współpracy pomiędzy obydwiema firmami, czego skutkiem będzie obecny Ray Tracing w dniu premiery gry Polaków.

Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premiery [nc2]

NVIDIA podzieliła się pierwszymi screenami z PC wersji Cyberpunka 2077 w rozdzielczości 4K wraz z włączonym Ray Tracingiem. Trzeba przyznać, że naturalne oświetlenie i odbicia wyglądają bardzo dobrze i z pewnością w istotny sposób wpłyną na immersję podczas rozgrywki. Megametropolia (jak określają miasto twórcy) Night City idealnie pasuje ze swoim oświetleniem i neonami, by zaprezentować możliwości Ray Tracingu. Z pewnością jednak tylko użytkownicy posiadający najmocniejsze karty graficzne GeForce RTX będą mogli na własne oczy zobaczyć jak prezentuje się technika w grze. Poza tym kto wie, może do czasu premiery NVIDIA zaprezentuje nowe karty graficzne RTX wykonane w 7 nm procesie technologicznym, które z DXR będą radzić sobie zauważalnie lepiej niż obecne Turingi.

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 153

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.