remote
LG prezentuje webOS 6.0 dla inteligentnych telewizorów OLED, QNED Mini LED, NanoCell oraz UHD na rok 2021

Południowokoreański producent prezentuje największą aktualizację systemu dla smart TV od czasu wprowadzenia platformy webOS w 2014 roku. Nowa edycja – webOS 6.0 to przede wszystkim nowy interfejs użytkownika, funkcja Next Pics oparta o analizę preferencji użytkownika oraz Magic Explorer, czyli rozwinięcie dotychczas wykorzystywanego Magic Link. Ciekawe jest natomiast to, że firma nie deklaruje, czy uaktualnienie poza nowymi modelami na rok 2021 pojawi się także na starszych telewizorach. Mimo wszystko...
PlayStation 4 - Sony pracuje nad strumieniowaniem do PC

Nie wcześniej niż kilka dni temu informowaliśmy Was o nowym projekcie niezależnego dewelopera o pseudonimie Twisted - udało mu się wykorzystać usługę Remote Play dla konsoli PlayStation 4 do strumieniowania rozgrywki na komputer PC. Warto wspomnieć, że oficjalnie funkcja rozwijana przez Sony wspiera smartfony Xperia oraz przenośne konsole PlayStation Vita, natomiast komputery nie są oficjalnie wspierane przez japońskiego producenta. Czy niezależny projekt zmotywował Sony do wprowadzenia Remote Play na...
PlayStation 4 - Strumieniowanie do PC dzięki nieoficjalnej aplikacji

Producenci konsol do gier wraz z premierą modeli PlayStation 4 oraz Xbox One wprowadzili wiele ciekawych funkcjonalności, które skłoniły miliony graczy z całego świata do zakupu wspomnianych produktów. Microsoft kilka miesięcy temu zaprezentował system operacyjny Windows 10 wyposażony w funkcje skierowane do graczy. Windows 10 nie tylko obsługuje DirectX 12 - potrafi także komunikować się z konsolą Xbox One i strumieniować rozgrywkę na PC. Dzięki temu w sieci lokalnej możemy zamienić pada na klawiaturę...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p