System walki w Wiedźmin 3 będzie bardziej wymagający niż sądzicie
Targi E3 są już dawno za nami, wiemy jakie tytuły poszczególne studia deweloperskie przygotowują oraz czego możemy się spodziewać w 2015 roku. Przyszły rok kalendarzowy zapowiada się bardzo gorąco jeżeli chodzi o segment gier komputerowych, a w całym tym zamieszaniu nie można oczywiście nie dostrzec naszej rodzimej produkcji, czyli Wiedźmina 3 Dziki Gon. Studio CD Projekt RED podczas targów E3 zaprezentował fragment rozgrywki, po którym bardzo wielu graczy wpadło w delikatną konsternację. Nikt nie lubi, jeżeli gra narzuca bardzo wysoki poziom trudności, który tylko irytuje - zbyt łatwa rozgrywka również potrafi popsuć zabawę, nie dając żadnej satysfakcji graczowi. To drugie uczucie ogarnęło graczy po zobaczeniu fragmentu rozgrywki.
Schemat walki był bardzo łatwy i nawet z bardzo potężnym przeciwnikiem można było się rozprawić w ciągu kilku minut. Deweloperzy na szczęście uspokajają - walka aż tak łatwa nie będzie. Twórcy podczas pokazu celowo ustawili poziom trudności na łatwy z jednej bardzo prostej przyczyny - na pokaz mieli tylko 5 minut i chcieli ten czas maksymalnie wykorzystać.
Nie siła, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika.
Deweloper zaznaczył, że system walki będzie podobny do tego z dwójki, jednak gracz będzie elastycznie wprowadzany w jego technikalnia i nawet osoby, które nie miały styczności z dwiema poprzednimi częściami nie zostaną rzucone na głęboką wodę. Podczas konferencji Wiedźmin 3 Dziki Gon został uruchomiony na konsoli Xbox One w rozdzielczości 900p przy 30 klatkach na sekundę. Oczywiście tego typu ustawienia nie powalają na kolana, jednak deweloperzy wciąż pracują nad optymalizacją swojego projektu i zależy im, aby na konsoli firmy Microsoft dało się grać w rozdzielczości 1080p.
Dla deweloperów CD Projekt RED każdy detal jest ważny.
Dodatkowo firma z Redmond dostarczyła studiu najnowsze narzędzia deweloperskie umożliwiające wykorzystanie uwolnionej mocy poprzez usunięcie obowiązkowego kontrolera Kinect, więc proces optymalizacyjny powinien stać się łatwiejszy. W przypadku konsoli PlayStation 4 gra już działa w rozdzielczości 1080p. Deweloperom z CD Projekt Red bardzo zależy na dopracowanej trzeciej odsłonie przygód Geralta i nie jest żadnym zaskoczeniem, że studio chce dopięcia wszystkich elementów na ostatni guzik.
Źródło: Eurogamer
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
65
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
18
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
45
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
75