Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kolejne wieści i wymagania sprzętowe
Wiedźmin 3: Dziki Gon to produkcja z niecierpliwością wyczekiwana nie tylko przez polskich graczy, rozkochanych w prozie Andrzeja Sapkowskiego, ale również fanów dorosłego cRPG na całym świecie. Informacje dotyczące Dzikiego Gonu są zawsze pożądane, a najnowsze zdradzają co nieco na temat fabuły oraz prawdopodobnych wymagań sprzętowych. Trzecia odsłona Wiedźmina ma zapewnić około 50 godzin rozrywki, jeżeli będziemy wypełniać tylko zadania fabularne, zaś osoby chcące pokusić się o wykonanie wszystkich zleceń będą musiały spędzić przed monitorem prawie 200 godzin. Czy gra będzie liniowa? W tym przypadku o liniowości nie ma żadnej mowy, ponieważ Wiedźmin 3: Dziki Gon zaoferuje 36 zakończeń. Trzeba przyznać, że poznanie wszystkich może zająć trochę czasu. Zastanawialiście się też kiedyś dlaczego CD Projekt Red nie planuje wydania najnowszego wiedźmina na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3? Firma postanowiła jasno odpowiedzieć na to pytanie, ucinając wszelakie spekulacje oraz teorie spiskowe...
Wielu ludzi pyta nas, dlaczego Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie dostępny na Xboksie 360 i PlayStation 3. To niemożliwe. To musiałaby być inna gra - mniejsza, bez otwartego świata lub z okropnie długim czasem wczytywania, musielibyśmy także zredukować grafikę.
Jeden z twórców podczas wywiadu zdradził, że wersje dla Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerów osobistych są tworzone jednocześnie i nie będzie między nimi drastycznych różnic. Programiści są podobno bliscy osiągnięcia limitu możliwości nowych konsol. Co natomiast z wymaganiami wersji na pecety? Podobno większość graczy będzie musiała zaktualizować swoje maszyny, ale żadne konkretne informacje nie padły, co oczywiście obudziło lawinę spekulacji. Z pewnością Wiedźmin 3: Dziki Gon przy maksymalnych detalach zamorduje niejeden wydajny komputer, ale redukcja ustawień powinna zahamować jego apetyt na moc obliczeniową. Korporacja wyjaśniła również kwestię nie powstania Wiedźmina 2 na PlayStation 3:
Bardzo byśmy tego chcieli, ale wersja pecetowa była tak duża, że przeniesienie jej na Xboksa 360 zajęło rok. Xbox 360 był platformą potężniejszą i łatwiejszą pod względem pisania kodu od PS3, więc musielibyśmy poświęcić na to kolejny rok albo nawet półtora. To spowodowałoby przełożenie prac nad Wiedźminem 3, ponieważ do produkcji wersji na PS3 musielibyśmy oddelegować prawie cały zespół.
Zapowiedź Witcher 3: Wild Hunt - Wiesiek wyrusza na polowanie
Źródło: UK IGN
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
32
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
18
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
42
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
71