Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Project Cars na PlayStation 4 - Niezła grafika i wirtualna rzeczywistość

Arkad | 02-05-2014 10:30 |

Widzieliśmy już porównanie Project Cars do świata rzeczywistego , jednak to nie wszystko co przygotowali dla nas twórcy lub sami użytkownicy - tym razem Slightly Mad Studios skupiło się na prezentacji możliwości gry w oparciu o platformę PlayStation 4. Jak zapewne pamiętacie, produkcja od samego początku była zapowiadana jako jedna z prawdziwych gier dla konsol nowej generacji, więc twórcy nie mogli już dłużej czekać z pokazaniem efektów swoich kilkumiesięcznych prac. Project Cars to niewątpliwie jeden z tytułów, który zaskakuje nas za każdym razem - nawet jeden zrzut ekranu lub krótki film przy wysokich detalach graficznych potrafi rozbudzić nasze emocje. Od pewnego czasu zastanawialiśmy się nad jakością gry na konsolach nowej generacji z tego powodu, iż dotychczasowe premiery nie zaskoczyły nas tak naprawdę niczym, a przed debiutem PlayStation 4 i Xbox One liczyliśmy na coś więcej. Jak się okazuje, w przypadku Project Cars nie mamy się o co martwić, gdyż deweloperzy nie rzucają słów na wiatr i starają się wycisnąć jak najwięcej z każdego sprzętu.

Do sieci trafiło kilka zrzutów ekranu przedstawiających obecną wersję projektu uruchomioną na konsoli PlayStation 4 - wszystkie zdjęcia zostały ponoć wykonane po spauzowaniu gry, a modele i tekstury nie były modyfikowane specjalnie pod zrzuty ekranu. Co można powiedzieć na temat grafiki generowanej przez urządzenie Sony? Jak na konsolę nowej generacji, Project Cars wygląda całkiem nieźle i trudno doczepić się do któregokolwiek elementu (mając oczywiście na uwadze różnice pomiędzy next-genami a desktopami). Jeśli mówimy już o jakichś wadach, to w niektórych miejscach bardzo łatwo zauważyć nieco mizerną jakość tekstur - mamy nadzieję, że deweloperom uda się wycisnąć jeszcze więcej i modele będą wyglądały prawie jak na pecetach.

Project Cars wygląda ładnie nie tylko na komputerach PC.

W przypadku gry Project Cars na PlayStation 4 nie mówimy tylko o dobrym silniku graficznym, bowiem twórcy już teraz zapewniają nas o dopracowywaniu produkcji pod okulary Morpheus zapewniające rzeczywistość wirtualną na konsoli od Sony. Wyobrażacie sobie prowadzenie bolidu lub samochodu wyścigowego w takich warunkach? Na pewno będzie to całkiem ciekawe doświadczenie i zupełna nowość dla wielu graczy.

Możemy liczyć na pełne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości na PlayStation 4.

Deweloperzy zapewniają nas o kolejnych relacjach z rozwoju Project Cars w następnych miesiącach. Czekamy także na potwierdzenie stabilnych 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli - jakiś czas temu słyszeliśmy takie zapewnienia, jednak nie zostały one potwierdzone. Premiera gry na pecety oraz konsole nowej generacji i Wii U ma nastąpić już w listopadzie 2014 roku. Nie musimy już chyba dodawać, że inne wyścigówki będą mogły się schować...

Project Cars - Fotorealistyczna grafika wgniatająca w fotel

Źródło: PlayStation Blog

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 21

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.