Fallout 76 - Grasz za dużo? Bethesda może cie zbanować
Seria Fallout to jedna z tych, którą z nazwy kojarzy chyba każdy gracz. Gra zaskarbiła sobie uznanie zarówno fanów nieco starszej daty za sprawą pierwszej i drugiej części, jak i młodszych miłośników rozrywki dzięki odsłonie New Vegas. Nic więc dziwnego, że gdy zapowiedziano wersję online postapokaliptycznego świata, wzbudziło to spore emocje w środowisku. Niestety, obietnice swoje, a realia swoje. Kolejny raz otrzymaliśmy bubla, a gra zdecydowanie nie cieszy się uznaniem. Kilku najwytrwalszych śmiałków jednak przymknęło oko na to i owo i wsiąknęło w Fallouta 76 na dobre. Wygląda jednak na to, że niepotrzebnie bo Bethesda zbanowała jednega z najwierniejszych graczy, który na liczniku miał 900 godzin gry.
Opisywana dzisiaj sytuacja to kolejny z wielu gwoździ do trumny Fallouta 76, chociaż nie tak wielki jak wcześniejsze kpiny z wersji kolekcjonerskiej gry czy niezabezpieczony pokój deweloperski.
X-kom wyprzedawał za 19 zł grę Fallout 76 z nakładkami na gałki
Mimo iż Fallout 76 to gra wizualnie brzydka i pełna błędów, z archaicznym silnikiem i elementami oraz kodem żywcem skopiowanym z Fallouta 4 oraz TES V: Skyrim to bogaty i lubiany świat nadal przyciąga kolejnych graczy. Jednym z nich był użytkownik Reddita o nicku Glorf12, który poświęcił pustkowiom ponad 900 godzin. Został on jednak zbanowany. Powód? Rzekomo większa ilość posiadanej amunicji, aniżeli mógłby uczciwie uzbierać. Mowa o 140 960 sztukach "Ultracite Ammo" na jednej postaci i 225 000 na drugiej w czasie poniżej 30 dni. Tak to przynajmniej wygląda zdaniem Bethesdy, co potwierdza mail zamieszczony poniżej. Rzekomy błąd miał zostać naprawiony, amunicja usunięta, a dostęp do gry przywrócony.
Część kodu Fallout 76 pochodzi z Fallout 4 oraz TES V: Skyrim
Tak się jednak nie stało, mimo wprowadzenia poprawek do Fallouta 76. Co więcej Glorf12 utrzymuje, że nigdy nie posiadał takiej ilości amunicji, a ban spowodowany jest kolejny błędem systemu. Jedyne jego "przewinienie" to noszenie dużej ilości amunicji (co możliwe jest dzięki umiejętności zmniejszającej jej wagę), magazynowanie nadmiaru na drugiej, stworzonej tylko do tego celu postaci (poziom 2) i przerzucaniu jej na główną postać (poziom 450+) w razie potrzeby. Mimo wszystko nigdy nie było mowy o ilościach większych niż 36 000 sztuk amunicji. Gdzie leży prawda? Pewnie jak zwykle po środku. Mimo wszystko skoro przywrócenie dostępu do konta zostało obiecane, a tego nie uczyniono to coś tu jest nie tak. Co prawda specjalistka od zarządzania społecznością Bethesdy, Ladydevann, obiecała przyjrzenie się sprawie ale efektów brak już od kilku dni. Tym samym kolejny raz udowadnia to, że firma nie radzi sobie z reagowaniem na problemy trapiące Fallouta 76 czyli "workiem na śmieci" w wersji kolekcjonerskiej zamiast prawdziwej, materiałowej torby czy pokojem developera, który nie został usunięty z finalnej wersji gry za co karani byli gracze go wykorzystujący.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
14
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124