Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Call of Duty BO4: limit fpsów na PC oraz obsługa modów

Ewelina Stój | 08-10-2018 14:00 |

Call of Duty BO4: limit fpsów na PC oraz obsługa modówWraz z nadchodzącą premierą gry Call of Duty: Black Ops 4 nie spada ilość nie zawsze najlepszych doniesień. Kontrowersje wokół gry miały miejsce jeszcze przed jej oficjalną premierą, kiedy to wyciekło logo produkcji. Internet nie przestawał zaśmiewać się z rzymskiego zapisu liczby 4 (IIII zamiast IV, choć jak tłumaczył sam Treyarch, oba zapisy są poprawne). Później na grę wylano niejedno wiadro pomyj za to, że studio pozbywa się trybu dla jednego gracza na rzecz trybu battle royale. Obecnie, jak czytamy chociażby na Reddicie, okazuje się, że gra w wersji na PC nie pozwoli na generowanie większej ilości klatek niż w liczbie 120. Lepsza wiadomość mówi jednak jakby trochę na pocieszenie, że gra obsługiwać będzie modyfikatory.

Premiera gry Call of Duty: Black Ops 4 ma mieć miejsce już 12 października. Okazuje się, że wersja na PC będzie miała ograniczony klatkaż, ale za to wsparcie dla modów.

Call of Duty BO4: limit fpsów na PC oraz obsługa modów [1]

Call of Duty: Black Ops 4 - zwiastun wersji PC

Treyarch opublikował na Reddicie nową aktualizację społecznościową dotyczącą Call of Duty: Black Ops 4. To co w niej ujawniono to liczba maksymalnych klatek na sekundę, jakie wygeneruje wersja gry na PC. Będzie to więc 120 fpsów (w fazie beta było ich 90). Treyarch obiecuje jednak, że maksymalny klatkaż zostanie podniesiony do 144 fpsów tak szybko, jak tylko serwery się ustabilizują. Ostatecznie ograniczenie klatkażu zostanie całkowicie wyeliminowane. Studio tłumaczy takie posunięcie dbałością o płynność rozgrywki sieciowej dla wszystkich graczy.

CoD: Black Ops 4 - wymagania sprzętowe i platforma dystrybucji

Nieco lepsze wieści niesie portal DSOgaming, na którym czytamy, że Call of Duty: Black Ops 4 z dużym prawdopodobieństwem dostanie obsługę modów. Nie stanie się to od razu podczas premiery, jednak jak poinformował Treyarch na Twitterze, jest to coś, czemu studio się przygląda. Można więc mieć pewność, że gra prędzej czy później dostanie całą masę modyfikatorów, które tak bardzo lubi większość z nas, i które urozmaicają rozgrywkę. Przypomnijmy, że chociaż premiera gry ma miejsce 12 października, to osoby, które zamówiły ją w preorderze poprzez Battle.net zagrać będą mogły już jutro - 9 października.

Źródło: WccfTech, DSOgaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 41

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.