Project Cars na PlayStation 4 - Niezła grafika i wirtualna rzeczywistość
Widzieliśmy już porównanie Project Cars do świata rzeczywistego , jednak to nie wszystko co przygotowali dla nas twórcy lub sami użytkownicy - tym razem Slightly Mad Studios skupiło się na prezentacji możliwości gry w oparciu o platformę PlayStation 4. Jak zapewne pamiętacie, produkcja od samego początku była zapowiadana jako jedna z prawdziwych gier dla konsol nowej generacji, więc twórcy nie mogli już dłużej czekać z pokazaniem efektów swoich kilkumiesięcznych prac. Project Cars to niewątpliwie jeden z tytułów, który zaskakuje nas za każdym razem - nawet jeden zrzut ekranu lub krótki film przy wysokich detalach graficznych potrafi rozbudzić nasze emocje. Od pewnego czasu zastanawialiśmy się nad jakością gry na konsolach nowej generacji z tego powodu, iż dotychczasowe premiery nie zaskoczyły nas tak naprawdę niczym, a przed debiutem PlayStation 4 i Xbox One liczyliśmy na coś więcej. Jak się okazuje, w przypadku Project Cars nie mamy się o co martwić, gdyż deweloperzy nie rzucają słów na wiatr i starają się wycisnąć jak najwięcej z każdego sprzętu.
Do sieci trafiło kilka zrzutów ekranu przedstawiających obecną wersję projektu uruchomioną na konsoli PlayStation 4 - wszystkie zdjęcia zostały ponoć wykonane po spauzowaniu gry, a modele i tekstury nie były modyfikowane specjalnie pod zrzuty ekranu. Co można powiedzieć na temat grafiki generowanej przez urządzenie Sony? Jak na konsolę nowej generacji, Project Cars wygląda całkiem nieźle i trudno doczepić się do któregokolwiek elementu (mając oczywiście na uwadze różnice pomiędzy next-genami a desktopami). Jeśli mówimy już o jakichś wadach, to w niektórych miejscach bardzo łatwo zauważyć nieco mizerną jakość tekstur - mamy nadzieję, że deweloperom uda się wycisnąć jeszcze więcej i modele będą wyglądały prawie jak na pecetach.
Project Cars wygląda ładnie nie tylko na komputerach PC.
W przypadku gry Project Cars na PlayStation 4 nie mówimy tylko o dobrym silniku graficznym, bowiem twórcy już teraz zapewniają nas o dopracowywaniu produkcji pod okulary Morpheus zapewniające rzeczywistość wirtualną na konsoli od Sony. Wyobrażacie sobie prowadzenie bolidu lub samochodu wyścigowego w takich warunkach? Na pewno będzie to całkiem ciekawe doświadczenie i zupełna nowość dla wielu graczy.
Możemy liczyć na pełne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości na PlayStation 4.
Deweloperzy zapewniają nas o kolejnych relacjach z rozwoju Project Cars w następnych miesiącach. Czekamy także na potwierdzenie stabilnych 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli - jakiś czas temu słyszeliśmy takie zapewnienia, jednak nie zostały one potwierdzone. Premiera gry na pecety oraz konsole nowej generacji i Wii U ma nastąpić już w listopadzie 2014 roku. Nie musimy już chyba dodawać, że inne wyścigówki będą mogły się schować...
Project Cars - Fotorealistyczna grafika wgniatająca w fotel
Źródło: PlayStation Blog
Powiązane publikacje

Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
47
Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
7
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
21
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6