Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Bethesda przyznaje: produkcja Fallout 76 była pełna problemów

Jakub Krawczyński | 31-03-2019 16:00 |

Bethesda przyznaje: produkcja Fallout 76 była pełna problemówBethesda do tej pory specjalizowała się w tworzeniu bądź wydawaniu gier ukierunkowanych na pojedynczego gracza. To one – z paroma wyjątkami - w przeważającym stopniu stanowiły portfolio tytułów amerykańskiego wydawcy. W zeszłym roku wyszedł jednak pewien eksperyment. Zwał się Fallout 76 i prawdopodobnie Bethesda chciałaby o nim jak najszybciej zapomnieć. Katastroficznie przyjęty, ze średnią Metacritic w granicach 49-52%, tytuł ten nadszarpnął reputację marki Fallout w ogromnym stopniu. O ile sama idea gry wydawała się interesująca, to ostatecznie trapiła ją plaga bugów, braki w funkcjonalności wersji PC, a obiektem krytyki stał się jej pusty świat i nudne, powtarzalne questy. W trakcie niedawnego wydarzenia organizowanego przez Bethesdę na PAX East, szef studia, Todd Howard przyznał, że deweloperzy zetknęli się z wieloma problemami w trakcie produkcji.

Todd Howard, na niedawnym wystąpieniu z cyklu Bethesda Game Days, przyznał się, że istniało wiele problemów w trakcie tworzenia gry i często efekty tego można zaobserwować na ekranie.

Bethesda przyznaje: produkcja Fallout 76 była pełna problemów [1]

Problemy techniczne związane z Falloutem 76 były tak poważne, że nawet klient Bethesda Store miewał kłopoty z poprawnym zainstalowaniem gry. Co więcej, niektóre łatki mające na celu polepszenie stabilności gry wprowadziły na nowo usterki. Todd Howard, na niedawnym wystąpieniu z cyklu Bethesda Game Days, przyznał się, że istniało wiele problemów w trakcie tworzenia gry i często efekty tego można zaobserwować na ekranie. Howard podkreślił, że wiele sytuacji okazało się dla deweloperów znacznie trudniejszych niż zakładali. Dodatkowo amerykańska firma rozrosła się do tego stopnia, ze składa się z czterech odrębnych studiów. Producent Fallout 76 sugerował, że współpraca tylu ekip wiązała się z osobnym wyzwaniem. Howard nie odniósł się jednak do żadnych konkretnych sytuacji choć wspomniał o tym, jak raz jeden z fanów przysłał mu paczkę pełną spinek z prośbą o ich zważenie (jest to aluzja do tego, że w grze ważą one 60x więcej niż w prawdziwym życiu).

Bethesda zaprezentuje grę Doom Eternal i kilka innych na E3 2019

Bethesda przyznaje: produkcja Fallout 76 była pełna problemów [2]

Pracownik Bethesdy wypowiadał się o planach na przyszłość związanych z grą. Niedawno wydane rozszerzenie Wild Appalachia ma być między innymi poszerzone o legendarnego sprzedawcę, który ma rozwiązać problem tzw. endgame’u. U tej postaci gracze będą mogli wymienić niechciane przedmioty legendarne (oddanie większej liczby zwiększa też szansę na lepsze wyposażenie) na tokeny, dzięki którym będzie można wylosować nowy ekwipunek. Aktualizacja z tym związana ukaże się 23 maja 2019. Howard chciałby również wprowadzić nowe legendarne nagrody za wypełnienie specyficznych wymagań. Tymczasem Bethesda dziękuje fanom za pozostanie przy grze i zachęca ich do zostawiania informacji zwrotnych. Fallout 76 ukaże się w dalszej części roku także na Steam.

Źródło: PC Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 30

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.