Ubisoft przyznaje się do błędów w Watch Dogs i obiecuje poprawę
Watch Dogs to produkcja, które niejednemu graczowi dała przysłowiowego kopniaka z półobrotu w twarz. Podczas targów E3 w 2012 roku Ubisoft postanowił zaprezentować swoje najnowsze dzieło w wersji testowej - niektórzy nie mogli uwierzyć w to co widzą. Grafika wgniatała w fotel i od tamtej pory praktycznie każdy gracz oczekiwał na premierę nowej gry. Przed debiutem gry Ubisoft uruchomił maszynę marketingową, która miała za zadanie przekonać wszystkich niezdecydowanych do nowej marki i po premierze wszystko prysło niczym bańka mydlana. Grafika zaprezentowana w 2012 roku zdała się gdzieś wyparować, model jazdy przypominał sterowanie odrzutowcem lecącym do tyłu, a o innych błędach nie będziemy już wspominali... Czy po tym nieudanym debiucie (przynajmniej jeśli chodzi o wizerunek) jest jakaś szansa na powstanie kolejnej części?
Grunt to widzieć swoje błędy.
Lionela Raynauda ze studia Ubisoft Montreal porównuje Watch Dogs do pierwszej części gry Assassin's Creed, która również nie powalała na kolana, bowiem dopiero jej druga odsłona pokazała pazur:
"Mieliśmy dużo wad w rozgrywce i bez wątpienia można było poczuć, że to pierwsza odsłona serii. Jasne było jednak, że mamy tutaj do czynienia z dużym potencjałem. Tak samo jest z Watch Dogs: trudno było zrobić wszystko na odpowiednim poziomie i dlatego postanowiliśmy sobie zapewnić trochę więcej czasu. Zabieg ten zdecydowanie się przydał. Pozwoliło nam to stworzyć grę bez kompromisów i zrobić wszystko co chcieliśmy. To co nie pasowało nam do oryginału zdecydowaliśmy się zachować na sequel."
Watch Dogs bez wątpienia ma w sobie ogromny potencjał, jednak trzeba go jeszcze umieć wykorzystać. Pomimo nieudanej pierwszej części mamy szczerą nadzieję, że druga odsłona będzie dużo lepsza i zabawa przy niej stanie się jeszcze przyjemniejsza.
Źródło: VG24/7
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
0
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32