Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

System iOS 8.0.1 dla iPhone wyłącza TouchID i łączność GSM

Morfeusz888 | 26-09-2014 10:39 |

Premiera nowych urządzeń firmy Apple za nami, jednak emocje z nimi związane wcale nie ustają. Wielu użytkowników mówi, że czasy świetności tej firmy już przeminęły i prędko nie wrócą, a korporacja nie jest już tak innowacyjna jak za czasów panowania Steve'a Jobsa. Po części jest to prawda... Konferencja Apple praktycznie niczym nas nie zaskoczyła i spełniło się tylko to, o czym media jak i sami klienci spekulowali od dłuższego czasu. Dodatkowo Apple zaczyna coraz bardziej zamykać się w obrębie własnych usług, chociażby na przykładzie modułu NFC, który póki co będzie wykorzystywany wyłącznie do płatności przy pomocy Apple Pay. Krytyka firmy na tym się jednak nie kończy - irytacja posiadaczy najnowszych urządzeń może osiągnąć z pewnego powodu punkt kulminacyjny. Przedwczoraj pojawiła się aktualizacja dla systemu iOS oznaczona numerem 8.0.1, która oprócz kilku nowości wprowadza również dwa poważne błędy uniemożliwiające korzystanie z TouchID oraz... sieci GSM.

Apple coraz częściej się myli... a skutki są jeszcze poważniejsze.

Jednym słowem posiadacze najnowszej poprawki nie mogą używać telefonu do wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości SMS. Aktualizacja została wycofana z serwerów, jednak ci, którzy zdążyli ją zainstalować pozostali praktycznie na lodzie. Należy również nadmienić, że problem pojawiał się wtedy, kiedy aktualizowaliśmy nasze urządzenie poprzez OTA. Ci, którzy pobrali i zainstalowali poprawkę przy pomocy programu iTunes nie powinni uświadczyć tego błędu. Co należy zrobić, aby móc ponownie korzystać z urządzenia w normalny sposób?

Cały proces został opisany na tej stronie internetowej. Przy okazji tego typu błędów warto wspomnieć o jednej zasadzie. Jeżeli pojawia się aktualizacja do dowolnej aplikacji, to przed jej zainstalowaniem należy sprawdzić, czy inni użytkownicy nie raportują błędów po jej zainstalowaniu. Czasami jest lepiej korzystać przez kilka czy kilkanaście dni ze starszej wersji, niż posiadać najnowsze, ale zepsute oprogramowanie. Dotyczy się to szczególnie w przypadku urządzeń mobilnych, gdyż w przypadku systemów przeznaczonych na komputery osobiste zawsze można wykonać reinstalację.

Źródło: iMore

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.