Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

DirectX 12 dla Xbox One nie zwiększy wydajności

Arkad | 10-10-2014 11:56 |

Temat relatywnie słabej wydajności konsol nowej generacji wraca jak bumerang przy okazji premier najważniejszych gier, które ujawniają całą prawdę. Xbox One i PlayStation 4 miały być lekarstwem na pogłębiającą się przepaść pomiędzy komputerami PC a konsolami do gier - niestety wyszło jak zwykle i urządzenia nazywane sprzętem nowej generacji to przede wszystkim widoczna rewolucja dla posiadaczy starszych modeli, a nie dla ogółu graczy. Wiele osób pokłada spore nadzieje w nadchodzącym standardzie DirectX 12 mającym pomóc konsoli Xbox One wyposażonej w jednostkę AMD APU, jednak kolejne informacje płynące do nas prosto z Redmond nie są zbyt optymistyczne. Phil Spencer pełniący funkcję dyrektora działu Xboxa nie pozostawia złudzeń jeśli chodzi o wyraźny wzrost możliwości urządzenia Microsoftu po premierze DirectX 12:

"Odpowiadając na pytanie dotyczące DX12 - byłem już wcześniej pytany o drastyczny wzrost wydajności spowodowany implementacją nowego DirectX i odpowiedziałem że tak nie będzie. Nie próbuje ujawniać wszystkich szczegółów, ale procesor CPU, układ GPU i pamieć znajdująca się w konsoli Xbox One nie zmieni się po przejściu na DX12. DirectX 12 umożliwia łatwiejsze wykorzystywanie zalet Xboxa One i zobaczycie wyraźną poprawę w grach stworzonych w oparciu o DX12."

Konsole nowej generacji przed swoimi premierami wydawały się odpowiednimi urządzeniami na erę rozrywki w rozdzielczości 1080p z odpowiednią płynnością, ale pierwsze debiuty gier zmieniły nasze zdanie na ten temat. DirectX 12 dla Xboxa One poprawi jakość wyświetlanej grafiki, ale możliwości konsoli nie zostaną oczywiście radykalnie zwiększone i deweloperzy w dalszym ciągu będą musieli szukać wymówek dla swoich ograniczonych produkcji. 

Źródło: WCCF Tech

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.