Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Niezależne mody do gier na Xbox One. Na razie do jednej, ale...

Jakub Krawczyński | 21-02-2019 15:30 |

Niezależne mody do gier na Xbox One. Na razie do jednej, ale...Do tej pory mody do gier wideo były tym, czego na konsolach brakowało, a ich posiadacze mogli zazdrościć PC-towcom. Dzięki modyfikacjom niektóre tytuły, tak jak np. te z serii Elder Scrolls, mogą cieszyć się drugim życiem długie lata po swoich premierach. W innych przypadkach fanom udaje się pokonać deficyty techniczne, którym nie podołali sami deweloperzy. Niekiedy też potrafią one dokładać dodatkową zawartość, czy przywracać tą skasowaną jak w przypadku KOTOR 2. Na konsolach jedynie Fallout 4 i Skyrim umożliwiały wprowadzanie modów, ale wyłącznie tych zatwierdzonych przez Bethesdę. Teraz sytuacja ulega zmianie, bo Paradox Interactive stało się pierwszą firmą, która wprowadza modyfikacje na Xbox One, które nie potrzebują zaaprobowania ze strony Microsoftu.

Microsoft burzy kolejny mur związany z konsolami. Wcześniej wprowadził crossplay i obsługę myszki i klawiatury. Teraz pora na mody.

Niezależne mody do gier na Xbox One. Na razie do jednej, ale... [1]

Paradox wprowadził program dla moderów w Cities: Skylines na Xbox One w zeszłym roku. Tym razem jednak autorskie modyfikacje nie będą musiały być "walidowane" przez Microsoft. Zdaniem Andersa Törlinda ze szwedzkiej firmy dotychczasowy proces był czasochłonny, miał wiele ograniczeń i kosztował sporo pieniędzy aby móc wydawać mody dla własnych gier. Paradox stworzył teraz własną politykę użytkowania modyfikacji, która zakazuje treści obscenicznych czy naruszających prawa autorskie. Wszelka moderacja będzie odbywała się po fakcie, a więc de facto mody można udostępniać bezpośrednio.

Niezależne mody do gier na Xbox One. Na razie do jednej, ale... [2]

Cities: Skylines - Sprzedano ponad milion egzemplarzy gry

Funkcjonalność ta zostanie dodana dla gier Paradox na Xbox One począwszy od Surviving Mars. Posiadacze konsoli Microsoftu będą mogli skorzystać z ponad 30 modów stworzonych uprzednio przy okazji PC-towej wersji. Osoby tworzące tego typu zawartość od teraz będą mogły także publikować ją przy pomocy serwisu internetowego z opcją jednoczesnego wydania na obydwie platformy. Szwedzki wydawca planuje także w tym roku prowadzić mody dla swoich wszystkich pozostałych gier wydanych na Xbox One.

Źródło: Ars Technica
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.