Cities: Skylines - Sprzedano ponad milion egzemplarzy gry
Owiane złą sławą SimCity z 2013 roku doczekało się swojego prawdziwego następcy... ale nie od Electronic Arts. Zadania polegającego na stworzeniu prawdziwego symulatora budowy miasta podjęło się Paradox Interactive, która prace techniczne zleciło firmie Colossal Orders stojącej za takimi projektami jaki Cities in Motion. Mniej więcej miesiąc temu, a dokładniej 10 marca miał miejsce debiut gry Cities: Skylines, czyli najnowszej produkcji pozwalającej na stworzenie wirtualnego miasta marzeń. Osoby stojące za wspomnianym tytułem postanowiły wyeliminować wszelkie błędy znane z SimCity (2013), czego wynikiem było stworzenie gry pozwalającej na budowanie ogromnych metropolii bez konieczności połączenia z serwerami producenta - pierwsze zapowiedzi dawały nadzieje na niezły symulator i jak się później okazało, twórcy wcale nie kłamali.
Symulatory budowania miasta jeszcze nie umarły.
Gra zgarnęła bardzo dobre opinie w niemal wszystkich recenzjach i udowodniła swoją wartość. Na ile atuty Cities: Skylines przełożyły się na wyniki sprzedaży? Okazuje się, że Paradox Interactive może po raz kolejny otwierać szampana i świętować wielki sukces swojego najnowszego produktu. Do tej pory udało się sprzedać więcej niż milion egzemplarzy, co jest świetnym wynikiem dla gry tego typu. Cities: Skylines pozwala na instalowanie modyfikacji z platformy Steam Workshop (Warsztat Steam), dzięki czemu zabawa nigdy się nie kończy - niezależni moderzy opublikowali do tej pory ponad 33 tysiące dodatków.
Wydawca gry, Paradox Interactive jest zaskoczone tak ogromnym sukcesem najnowszego symulatora i oczywiście nie kryje zadowolenia z popularności Cities: Skylines. Deweloperzy nie kończą jednak prac nad swoim dziełem i zapowiadają publikowanie kolejnych aktualizacji poprawiających znane problemy, a przy okazji możemy spodziewać się dodania kilku brakujących elementów (np. tuneli).
Źródło: Eurogamer
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11