Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Mortal Kombat 11 wymusił na twórcach 100-godzinny tydzień pracy

Dominik Wiśniewski | 29-04-2019 09:00 |

Mortal Kombat 11 wymusił na twórcach 100-godzinny tydzień pracyNiedawno pisałem, że gra Mortal Kombat 11 w dniu premiery uzyskała na portalu Metacritic uśrednioną ocenę 3,3 pkt. od graczy. Na potrzebę tego newsa, zaglądając znów po kilku dniach na wspomniany serwis agregujący niemal wybuchnąłem śmiechem: obecnie grę oceniło 1294 graczy, wystawiając jej średnio już nie 3,3 pkt., a... 2,6. Aż współczuję osobie, której nowa bijatyka trafi się do recenzji na łamach PurePC. A z tą - jeśli pojawiają się wątpliwości - zwlekamy trochę celowo. Twórcy w pośpiechu łatają grę, eliminując grind czy naprawiając elementy związane z mikropłatnościami. Niebawem powinno być więc (oby) nieco lepiej i w efekcie w okolicach majówki tekst powinien zawitać na PurePC. Ale wróćmy do meritum, czyli powodów dlaczego (ponoć) gra nie wyszła tak, jak należy.

Za problemy Mortal Kombat 11 mają odpowiadać m.in. okropne warunki pracy deweloperów. Donoszą oni o nieludzkim crunchu i braku premii związanych z nadgodzinami.

Mortal Kombat 11 wymusił na twórcach 100-godzinny tydzień pracy [1]

Mortal Kombat 11: Gracze wystawili tylko 3,3 pkt grze na Metacritic

Jak donoszą byli deweloperzy pracujący nad Mortal Kombat 11, za jakość gry winę ponosi przede wszystkim crunch. Pośpiech i nawał pracy nad tytułem sprawił, że wielu programistów zmuszonych było do pracy nawet po 100 godzin tygodniowo, co miało przenieść się na brak wydajności i skutkować mniejszymi i większymi błędami. Takich rewelacji dowiadujemy się z Twittera, gdzie pojawia się coraz więcej postów byłych pracowników NetherRealm. Twierdzą oni także, że prócz napiętego grafika studio miało problem jeszcze z inną kwestią - za wspomniane już nadgodziny, miało bowiem nie wypłacać premii.

Mortal Kombat 11 wymusił na twórcach 100-godzinny tydzień pracy [2]

Mortal Kombat 11 - opublikowano nowy fabularyzowany trailer

Jak się okazuje, warunki te miały miejsce nie tylko podczas prac nad Mortal Kombat 11, ale już także w trakcie prac nad MK9, MK X, Injustice: Gods Among Us i Injustice 2. Wspomniane problemy miały zacząć się już z początkiem 2011 roku. Jeden z byłych programistów NetherRealm, Jiminy Snackmouth, napisał na Twitterze, że podczas prac przy MK9, przez miesiące rzadko kiedy spał więcej niż 4 godziny dziennie. Jak twierdzi serwis PC Gamer, pojawiły się także doniesienia od anonimowych pracowników, którzy pożegnali się z firmą. Podobno swego czasu wnieśli oni zażalenie do EEOC (Equal Employment Opportunity Commission - agencji rządowej, zajmującej się nieprzestrzeganiem praw człowieka w miejscu pracy). Pełny artykuł portalu PC Gamer znajdziecie TUTAJ.

Źródło: PC Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 61

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.