Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Microsoft Flight Simulator będzie obsługiwał mody na PC i Xboxa

Jakub Krawczyński | 23-06-2019 18:30 |

Microsoft Flight Simulator będzie obsługiwał mody na PC i XboxaMicrosoft Flight Simulator to jedna z najbardziej nieoczekiwanych zapowiedzi z konferencji Microsoftu na minionych targach E3. Ta legendarna seria symulatorów lotu miała aż 13 lat przerwy. Ostatnia odsłona, Microsoft Flight Simulator X pamięta jeszcze czasy Games for Windows Live, a została wznowiona w edycji na Steam w 2014 roku. Zapowiedź nowego MFS jest o tyle ciekawa, że gra przygotowywana jest także na Xbox One i trafi również do abonamentu Xbox Game Pass (na PC i konsole). Najbardziej interesującym jednak faktem, jaki Microsoft wyjawił dopiero teraz jest obsługa modów. Oprócz tego ekipa deweloperska (pomimo wydania konsolowego) podkreśliła, że gra nie będzie w żaden sposób uproszczona.

Microsoft Flight Simulator był dużą niespodzianką targów E3. Gra ukaże się w 2020 na PC oraz Xbox One i ma obsługiwać fanowskie mody.

Microsoft niedawno "rozluźnił" swój cyfrowy sklep, akceptując w nim aplikacje (w tym gry) typu Win32, a także zawiązał partnerstwa z firmami pokroju Paradox Interactive, w ramach których tak na Xbox One, jak i PC można korzystać z tych samych fanowskich modyfikacji (bez zbędnych formalności). Środowisko UWP miało ograniczenia względem modów, ale otworzenie się na Win32 winno problem ten wyeliminować. Nie jest jeszcze pewne w jaki dokładnie sposób dodatkowa zawartość ma być obsługiwana przez grę, ale spekuluje się, że deweloperzy wprowadzą coś na kształt Minecraft Marketplace.

Xbox zmienia plany. Zadebiutuje z jedną, mocniejszą konsolą.

Microsoft Flight Simulator będzie obsługiwał mody na PC i Xboxa [1]

We wpisie na blogu ekipa deweloperska podkreśliła jednocześnie, że pomimo intencji wydania gry na konsolach z rodziny Xbox One, tytuł w żaden sposób nie straci na realizmie. - Tworzymy Microsoft Flight Simulator. Z naciskiem na słowo "SIMULATOR" - możemy przeczytać w poście. Deweloperzy zaznaczają, że najnowszy Flight Simulator jest stworzony i zoptymalizowany przede wszystkim pod PC. Z drugiej strony autorzy symulatora chcą, aby był on przystępny dla graczy preferujących różne typy peryferiów (wolanty, myszka i klawiatura, kontroler). Zdanie "nie zapomnimy o żadnym pilocie" sugeruje także wsparcie dla Xbox Adaptive Controller dla osób niepełnosprawnych. Microsoft Flight Simulator ukaże się w roku 2020. W międzyczasie można zapisać się do programu insiderów pod tym adresem.

Źródło: PC Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 10

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.