Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Bioshock na CryENGINE 3 - Rapture piękne jak nigdy dotąd

AviELlukasz | 10-08-2012 22:17 |

Scott Homer pracujący w brytyjskiej siedzibie firmy Crytek postanowił pokazać, jak wyglądałby Bioshock stworzony na najnowszej odsłonie silnika CryENGINE. Oryginalnie Bioshock zostało powite przez studio 2K bazując na mocno zmodyfikowanej wersji Unreal Engine 2 (UE2 Build 2226). Gra została wydana w 2007 roku, doczekała się kontynuacji i wygrała wiele branżowych nagród. Obecnie trwają prace nad spin-off'em serii zatytułowanym Bioshock Infinite, który przeniesie graczy z odmętów oceanu do podniebnego miasta Columbia. Użycie CryENGINE 3 pozwoliło na poprawę jakości oświetlenia, zaś autor dodatkowo zaaplikował tekstury w wysokiej rozdzielczości - efekty możecie podziwiać w rozwinięciu, gdzie znajdziecie też najnowszy materiał wideo pokazujący możliwości CryENGINE 3. Uważacie, że klimat oryginalnego Bioshock został zachowany?

Źródło: WCCF Tech

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.