Bioshock na CryENGINE 3 - Rapture piękne jak nigdy dotąd
Scott Homer pracujący w brytyjskiej siedzibie firmy Crytek postanowił pokazać, jak wyglądałby Bioshock stworzony na najnowszej odsłonie silnika CryENGINE. Oryginalnie Bioshock zostało powite przez studio 2K bazując na mocno zmodyfikowanej wersji Unreal Engine 2 (UE2 Build 2226). Gra została wydana w 2007 roku, doczekała się kontynuacji i wygrała wiele branżowych nagród. Obecnie trwają prace nad spin-off'em serii zatytułowanym Bioshock Infinite, który przeniesie graczy z odmętów oceanu do podniebnego miasta Columbia. Użycie CryENGINE 3 pozwoliło na poprawę jakości oświetlenia, zaś autor dodatkowo zaaplikował tekstury w wysokiej rozdzielczości - efekty możecie podziwiać w rozwinięciu, gdzie znajdziecie też najnowszy materiał wideo pokazujący możliwości CryENGINE 3. Uważacie, że klimat oryginalnego Bioshock został zachowany?
Źródło: WCCF Tech