Świat w Cyberpunk 2077 będzie żył swoim życiem, obok bohatera
Jeśli ktoś grał w Kingdom Come: Deliverance, to tytuł niniejszego newsa powinien mu już wszystko powiedzieć. Ale jeśli nie grał bądź grał, a nic nie mówi (bo na przykład nie wypił jeszcze kawy), to już tłumaczę o co w tym wszystkim chodzi. Jak twierdzi Phillip Weber z CD Projekt RED, w Cyberpunku 2077 będziemy musieli liczyć się ze swoimi pomyłkami. Oprócz więc tego, że dane zadanie będziemy mogli rozwiązać na wieloraki sposób, to będziemy mogli ponieść w nim klęskę lub je przegapić i nie będzie to oznaczało - jak w większości gier - że gra zmusi nas do powtarzania questu. Takie, a nie inne (nie)powodzenie będzie miało po prostu wpływ na nasze dalsze losy bądź losy innych.
Świat w Cyberpunk 2077 będzie żył swoim życiem, obok bohatera. Nasze decyzje mogą mieć na niego wpływ, tak samo jak brak decyzji.
Cyberpunk 2077 grą cross-gen? CDPR chce przeskoczyć oczekiwania
Cyberpunk 2077 będzie grą, w której będziemy musieli liczyć się ze swoimi błędami i decyzjami. Świat nie zatrzyma się i nie "przewinie" tylko dlatego, że potknęliśmy się w trakcie rozgrywki. Jeśli przykładowo zatrzymasz się, aby zjeść hamburgera, w momencie gdy powinieneś być ochroniarzem któregoś z NPCów - ten zginie. I mimo że umrze, to świat ruszy do przodu i bez niego. Istnieją jednak dwa rozwiązania, na powtarzanie questu. Jeśli podczas wykonywania go poniesiemy śmierć bądź jeśli wgramy save, zapisany tuż przed rozpoczęciem zadania.
To już pewne! Cyberpunk 2077 na targach E3 2019 w Los Angeles
Przypomnę jeszcze, że pod koniec lutego, na twitterowym koncie gry Cyberpunk 2077 pojawił się wpis: "Do wszystkich, którzy pytają: tak, będziemy na targach E3 w tym roku". Według plotek polska produkcja pojawi się w czwartym kwartale 2019 roku i w trakcie pierwszych trzech miesięcy po premierze osiągnie poziom 19 mln sprzedanych kopii. Wszystko to jednak wciąż domysły. Gra obiecuje nieliniową historię zaprojektowaną dla dojrzałych graczy i osadzoną w metropolii Night City. Tytuł zostanie wydany na Playstation 4, Xboksie One i pecetach.
Powiązane publikacje

Dune: Awakening - deweloperzy dzielą się efektownymi ujęciami z gry. Arrakis napędzane Unreal Engine 5
35
Chernobylite 2: Exclusion Zone - poznaliśmy datę wejścia gry do Early Access. Udostępniono zwiastun nakreślający narrację
9
Gothic Remake - twórcy odnowionej wersji opowiadają o esencji gry i związkach z oryginałem na dłuższym materiale
30
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater z nowym trailerem i oficjalną datą premiery. W remake zagramy jeszcze w tym roku
12