Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Red Dead Redemption 2: patch 1.14 częściowo poprawia stabilność

Jakub Krawczyński | 14-11-2019 20:00 |

Red Dead Redemption 2: patch 1.14 częściowo poprawia stabilnośćRed Dead Redemption 2 ukazało się na PC 5 listopada 2019, a premiera konwersji hitu Rockstar miała być ogromnym wydarzeniem. Niestety nie wszystko poszło zgodnie z planem, pomimo że od wydania westernu na konsole minął rok. Jak się okazuje, okres ten był niewystarczający dla Rockstar, aby dostarczyć bezproblemowego portu. Deweloperzy niedawno opublikowali czteroczęściowe przeprosiny na łamach Twittera, w którym przyznali się do tego, że gra nadal boryka się z pewnymi nieprzewidzianymi problemami technicznymi. Oprócz samych kłopotów z launcherem i instalacją, jednym z najpoważniejszych jest kilkusekundowe przycinanie się gry. Twórcy gry wydali dzisiaj aktualizację, która ma wyeliminować niedogodności. Nie jest to jednak rozwiązanie idealne, gdyż wprowadzone poprawki stabilizacji mogą jednocześnie zmniejszyć ogólną wydajność gry.

Ukazała się aktualizacja Red Dead Redemption 2 w wersji 1.14 na PC. Poprawia ona stabilność gry, aczkolwiek nie bez skutków ubocznych.

Red Dead Redemption 2 - nowy patch poprawia wydajność na PC [1]

Najnowsza aktualizacja opatrzona jest wersją 1.14 i ma poprawić stabilność gry. Rockstar podjął się także próby wyeliminowania problemu dotyczącego pewnych kart Nvidii, czyli częstego przywieszania się gry. Dotyczy on posiadaczy cztero- i sześciordzeniowych procesorów. Rozwiązanie to ma jednak charakter tymczasowy i wymaga ręcznego dodania parametru odpowiadającego za rozkład pracy na poszczególnych rdzeniach (tutaj znajduje się mini-instrukcja na ten temat). Jeśli używaliście narzędzia Battle Encoder Shirasé (swoją drogą ono też może przyczynić się do zawieszania gry), będziecie musieli je do tego hotfixu Rockstar wyłączyć. Alternatywa, jaką proponują deweloperzy nie jest idealna, bowiem może ona wywołać spadek FPS-ów w miastach. Rockstar rzekomo pracuje obecnie nad bardziej kompleksowym rozwiązaniem problemu, niewymagającym uciekania się do półśrodków.

Test wydajności Red Dead Redemption 2 PC - Dzikie wymagania

Red Dead Redemption 2 - nowy patch poprawia wydajność na PC [2]

Z dobrych wieści należy zaznaczyć, że Rockstar usprawnił wydajność gry pod biblioteki Vulkan, a także dla kart graficznych z i poniżej 4 GB VRAM. Ponadto nie powinno teraz dochodzić do sytuacji, gdy gra zawiesza się przy starcie i wyświetlaniu logo, jak również przy zmianach ustawień graficznych. Lista poprawek jest niezwykle długa i można podejrzeć ją tutaj. Rockstar postanowił zrekompensować posiadaczom wersji PC te wszystkie nieprzyjemności i będzie rozsyłał specjalne paczki przedmiotów do Red Dead Online – zawierające dodatkowy kostium (Prieto Poncho) oraz zapasy i amunicję.

Red Dead Redemption 2 - nowy patch poprawia wydajność na PC [3]

Źródło: TechRadar
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 130

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.