Patch do BattleForge z DirectX 11
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.
Powiązane publikacje

Pathologic 3 - następna odsłona popularnych horrorów RPG z nowym zwiastunem i datą premiery. Demo już dostępne
1
Steam Next Fest w jesiennej edycji. Przegląd najciekawszych wersji demonstracyjnych. Painkiller i Mechanicus II do sprawdzenia
4
Serious Sam 2 - druga część kultowej serii obchodzi 20. urodziny, a twórcy przygotowali specjalny update
14
Magazyn Game Boy Extreme i książka Metal Gear Solid: Trylogia od PSX Extreme. Sprawdźcie też numery o Amiga, SNES i PlayStation 3
22