Patch do BattleForge z DirectX 11
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.
Powiązane publikacje

Syberia Remastered otrzymała datę premiery. Zwiastun bezpośrednio porównujący oryginał z nową wersją
19
Hollow Knight: Silksong - wyczekiwana od dawna odsłona kultowej gry wreszcie z datą premiery, i to nieodległą
4
Pragmata - niekonwencjonalne futurystyczne TPP na 15-minutowym gameplayu. Przemierzanie wrogich lokacji i boss
16
Path of Exile 2 - nadchodzi nowy, duży update. Kolejny akt kampanii i mnóstwo znaczących zmian. Weekend grania za darmo
29