Patch do BattleForge z DirectX 11
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.
Powiązane publikacje

Fallout 4 - premiera imponującego moda Bleachers 2. Udźwiękowiono ponad 17 500 linii dialogowych
5
Assassin's Creed Valhalla - Dawn of Ragnarok z Grammy za ścieżkę dźwiękową. To pierwsza taka nagroda w historii gier wideo
17
Tekken 8 na nowych zapowiedziach. Bandai Namco prezentuje Ninę Williams i mechanikę gry w bijatyce
11
Dragon Age: Dreadwolf - w sieci pojawił się potencjalny fragment rozgrywki i zrzuty ekranu. Widać inspiracje serią God of War
15