Patch do BattleForge z DirectX 11
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.
Powiązane publikacje

Pierwszy zwiastun czwartego sezonu serialu Wiedźmin od Netflix już dostępny. Nowe spojrzenie na Liama Hemswortha w roli Geralta
13
Super Mario Bros. obchodzi 40. urodziny. Początek jednej z najważniejszych serii w historii
22
Hades II - chwalona gra niebawem wreszcie wychodzi z Early Access. Supergiant Games wprowadza ją najpierw na PC i Nintendo
9
Resident Evil Requiem - kolejny zwiastun gry, która zostanie także wprowadzona na Nintendo Switch 2
9