Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Patch do BattleForge z DirectX 11

Sebastian Oktaba | 28-09-2009 08:33 |

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.