Patch do BattleForge z DirectX 11
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Electronic Arts wydało patcha do sieciowej strategii BattleForge, który aplikuje funkcje DirectX 11. Łatka nie tylko dodaje obsługę nowego API, ale także poprawia kilka pomniejszych błędów związanych z działaniem programu. Co zaś się tyczy zmian w grafice, to wiadomo iż efekt SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) został zamieniony na rzecz HDAO (High Definition Ambient Occlusion). Oczywiście w tym przypadku rewolucji nie należało się spodziewać, ale wedle plotek z sieci wydajność GPU miejscami wzrasta o kilkanaście procent. Jak na patcha pisanego raczej w pośpiechu, to i tak całkiem nieźle. Wizualnie natomiast zbyt wielkiej różnicy nie widać. Właściciele Radeonów HD 58xx tak czy owak powinni sprawdzić BattleForge, jako że grę można za darmo ściągnąć z sieci.
Powiązane publikacje

Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 30 czerwca - 6 lipca 2025. Wśród premier Grzesznicy, Mr. & Mrs. Smith, Juno oraz Jumanji
0
Aktor głosowy z Assassin's Creed IV: Black Flag potwierdza nadchodzącą premierę remake'u popularnej czwórki
8
Netflix - filmowe i serialowe nowości VOD na 30 czerwca - 6 lipca 2025. Wśród premier The Old Guard 2 oraz Sandman
0
Monster Hunter Wilds otrzyma wsparcie dla NVIDIA DLSS 4 oraz AMD FSR 4. To remedium firmy na problemy z optymalizacją gry
48