Resident Evil Village - Poznaliśmy długość gameplay'u. Większość graczy powinna być zadowolona
Seria Resident Evil Capcomu to gry o raczej niedługim gameplay'u. Większość odsłon dało się przejść w 7 - 12 godzin i jeśli pamięć mnie nie zawodzi, to wyłącznie Resident Evil 4, 5 oraz 6 gwarantował zabawę na 16 - 26 godzin. Dlatego też tak bardzo rozczarował niektórych tytuł z początku 2017 roku, a więc Resident Evil 7: Biohazard. Przygodę można było ukończyć w 9-12 godzin. Najnowsze przecieki o nadchodzącym RE Village są więc pocieszające. Zgodnie z nimi w grze spędzimy od 13 do 16 godzin. Niby niewiele więcej, ale zawsze cieszy. Długość ta ma wynikać z większej niż dotąd różnorodności lokacji. Prócz tytułowej wioski odwiedzimy mianowicie także zamek Lady Dimitrescu i kilka innych, klimatycznych miejscówek.
Do sieci wyciekły wiarygodne informacje o czasie, w którym da się przejść najnowszą grę Resident Evil Village. Długość tytułu stanowi bardzo miłe zaskoczenie względem poprzedniej odsłony.
Resident Evil Village - sprawdzamy nowe demo. Jak gra wykorzystuje Ray Tracing na konsoli PlayStation 5?
Premiera Resident Evil Village odbędzie się już 7 maja 2021 roku – nie tylko na PC, ale także na konsolach PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Tytuł będzie działać na ulepszonym silniku RE Engine i choć przyniesie poprawę jakości grafiki względem Resident Evil 7: Biohazard, to nie będzie tytułem stricte pod nową generację konsol. Aby zagrać w grę, będziemy potrzebowali minimalnie procesora Intel Core i5-7500 lub AMD Ryzen 3 1200, karty graficznej NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti lub AMD Radeon RX 560 oraz 8 GB pamięci RAM.
Recenzja Resident Evil VII: Biohazard PC - Rodzinny horror
Jako redakcja PurePC możemy też już co nieco napisać o wrażeniach z RE Village. Chwilę temu ogrywaliśmy mianowicie wersję demo na PlayStation 5. Miejsce akcji dema toczyło się w zamku Lady Dimitrescu i zdradziło ono m.in. nowy sposób na pozyskiwanie broni, bowiem w grze napotykamy Duke'a, z którym możemy pohandlować. Gra cieszy też bardzo dobrą oprawą dźwiękową, jak i graficzną, w czym bezsprzecznie pomaga technika ray tracingu oraz obsługa HDRu. Aby dowiedzieć się jak ostatecznie gra została zoptymalizowana, będziecie musieli poczekać jednak do pełnych testów wydajności na PurePC.