Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach

Szymon Góraj | 27-07-2023 20:00 |

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjachZwolennicy klimatów krążących wokół souls-like'ów mają jeszcze przed sobą mocne tytuły. Po niedawnej premierze Remnant II we wrześniu czeka nas chociażby Lies of P od Round8 Studio, które zdążyło już pokazać się od całkiem dobrej strony w wersji demonstracyjnej. No i zaledwie niespełna miesiąc później ekipa z Hexworks wychodzi z bardzo efektownym projektem, którego dotychczasowe materiały prezentują się dość zachęcająco dla fanów gatunku.

Opublikowano kolejny gameplay Lords of the Fallen, gdzie deweloperzy prowadzą nas przez kilka lokacji w grze.

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach [1]

Lords of the Fallen - deweloperzy chwalą się nowym materiałem. Zaprezentowano system eksploracji dwóch swiatów

Prezentacja zaczyna się i kończy na bossie. Najpierw możemy przyjrzeć się konfrontacji z typowym startowym przeciwnikiem, strzegącym drogę do bardziej zaawansowanej rozgrywki i mającym sprawdzić nasze umiejętności na tym etapie podróży. Po mającej dwie fazy, uzbrojonej w długie magiczne ostrze przeciwniczce na finiszu wideo oglądamy jeszcze zwalistego olbrzyma, któremu przeciwstawia się dwóch graczy w ramach eksponowanej kooperacji. Promowana mechanika dwóch światów - Axiom i Umbral, kolejno wymiary żywych i umarłych - pozwoli nam paść w trakcie danej potyczki jeden raz, wciąż zachowując szanse na triumf.

Lords of the Fallen - twórcy prezentują nowy gameplay. Pokaz walki oraz mechanik rozgrywki w różnych lokacjach [2]

Wymagania sprzętowe Lords of the Fallen PC - Unreal Engine 5 nie będzie zbyt łaskawy dla kart graficznych

Lords of the Fallen wyraźnie czerpie garściami z hitów FromSoftware, z trylogią Dark Souls na czele - było to widoczne wcześniej, teraz można to dostrzec jeszcze wyraźniej. To niekoniecznie wada, zwłaszcza biorąc pod uwagę niedopracowaną rozgrywkę w wersji z 2014 roku. Design ukazanych nam lokacji jest całkiem różnorodny, a uatrakcyjnia go mechanika dwóch światów, niezwykle ważna zarówno w walce, jak i eksploracji (np. aby przejść do określonego obszaru, musimy poświęcić jedno z żyć, przenosząc się do świata Umbral). Szczególnie intryguje klimat i zapewniany przez Unreal Engine 5 poziom detali. Oby jednak optymalizacja tego tytułu była lepsza niż chociażby we wspomnianym Remnant II...

Źródło: CI Games (Youtube)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.