Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3

Damian Marusiak | 12-10-2023 12:00 |

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3Dopiero co jesteśmy po premierze takich gier jak Assassin's Creed Mirage oraz Forza Motorsport, a jutro na rynek trafi kolejny duży tytuł. Tym razem mowa o Lords of the Fallen, czyli produkcji z gatunku tzw. "soulslike". Reboot gry o takim samym tytule zapowiada się całkiem dobrze, a w dodatku ma prezentować wysoką jakość oprawy graficznej, za co odpowiadać ma silnik Unreal Engine 5. Na chwilę przed premierą dowiedzieliśmy się, z jakich technik skalowania skorzysta gra.

Lords of the Fallen na premierę zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3, w obu przypadkach z generatorem klatek.

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3 [1]

Lords of the Fallen - klimatyczne i różnorodne starcia w otoczce rodem z Dark Souls. Niecałe 20 minut czystej rozgrywki

Lords of the Fallen zadebiutuje na rynku z dwiema technikami skalowania rozdzielczości: NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3. Będzie to zatem jedna z pierwszych gier, które skorzystają z nowszych wersji obu rozwiązań. Nie zabraknie oczywiście także generatora klatek, zarówno po stronie NVIDII jak również AMD. W przypadku rozwiązań NVIDII, dodatkowo możemy liczyć na Relfex oraz NIS. W przypadku AMD najpewniej dostępny będzie Anti-Lag(+).

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3 [2]

Lords of the Fallen ze szczegółami działania na PlayStation 5 oraz Xbox Series X - gracze otrzymają dwa tryby obrazu

Jak już wspomnieliśmy, sama gra działa na silniku Unreal Engine 5 i spodziewamy się, że będzie to jeden z bardziej wymagających tytułów (aż drżymy o jakość optymalizacji na PC oraz konsolach). Wydanie gry na PlayStation 5 oraz Xbox Series X otrzyma dwa tryby obrazu - Quality oraz Performance, jednak w obu musimy się liczyć ze skalowaniem rozdzielczości. Dla trybu jakości jest to przeskalowane 1440p, natomiast w trybie wydajności - skalowane Full HD.

Źródło: VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 51

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.