Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu

Damian Marusiak | 06-09-2023 12:30 |

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchuStar Wars Jedi Survivor zadebiutował w kwietniu tego roku, ale nie można powiedzieć, by premiera należała do specjalnie udanych (nie licząc samej sprzedaży, z której Electronic Arts jest bardzo zadowolone). Gra borykała się z wieloma problemami natury technicznej, a także z fatalną optymalizacją. Gracze PC mogli skorzystać wyłącznie z techniki AMD FSR 2, której implementacja nie należała do najlepszych. Z kolei konsolowi gracze krytykowali tryb Performance, w którym rozdzielczość obniżana była do absurdalnego wręcz poziomu. W końcu wyszedł mocno wyczekiwany patch, który wprowadził kilka istotnych zmian.

Studio Respawn Entertainment opublikowało nową aktualizację do gry Star Wars Jedi Survivor. Na PC dodaje ona obsługę techniki NVIDIA DLSS (wraz z Frame Generation), natomiast konsolowi gracze otrzymali poprawiony i przebudowany tryb Performance.

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu [1]

Star Wars Jedi Survivor zmierza na PlayStation 4 oraz Xbox One. Gra okazała się sporym sukcesem dla Electronic Arts

Star Wars Jedi Survivor otrzymał aktualizację nr. 7, która wprowadza wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Sama wersja pliku .dll to 3.5, wprowadzająca zarówno obsługę Super Resolution (dla wszystkich kart GeForce RTX) jak również Frame Generation (tylko GeForce RTX 4000). Implementacja tego ostatniego według pierwszych opinii pozostawia jednak sporo do życzenia. Podobnie jak w niedawno wydanym Immortals of Aveum, Frame Generation generuje mocno rzucający się w oczy ghosting. Wygląda na to, że lepszym wyborem jest wybranie wyłącznie skalowania rozdzielczości, bez interpolacji klatek.

Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu [2]

Star Wars Jedi: Survivor - prezes Electronic Arts zachwycony startem gry. Nie poruszono kwestii problemów z optymalizacją

Gracze konsolowi również powinni skorzystać ze zmian wprowadzonych w nowej aktualizacji. Twórcy z Respawn Entertainment podkreślają, iż Patch 7 oferuje przebudowany tryb Performance, w którym Ray Tracing został całkowicie wyłączony. Przypominamy, że wcześniejszą decyzją developerów, śledzenie promieni było aktywne bez względu na tryb obrazu, co skutkowało obniżoną rozdzielczością wejściową (następnie niezbyt dobrze przeskalowaną poprzez AMD FSR) na poziomie nawet 640p. Przebudowany tryb Performance ma teraz odznaczać się lepszą wydajnością na poziomie stabilnych 60 klatek na sekundę.

Źródło: Respawn Entertainment
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 13

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.