Star Wars Jedi: Survivor - prezes Electronic Arts zachwycony startem gry. Nie poruszono kwestii problemów z optymalizacją
Pozostajemy w temacie najnowszego tegorocznego hitu AAA. Choć bowiem gra jest daleka od idealnego stanu pod kątem ogólnej wydajności - co wiąże się z dość powszechną krytyką ze strony tak recenzentów, jak i graczy - w kontekście zarówno zainteresowania, jak i finansowych wyników poszło lepiej niż dobrze. Wyrazem tego bądź co bądź sukcesu są reakcje trzonu dowodzenia Electronic Arts w trakcie większego spotkania zarządu.
Chociaż Star Wars Jedi: Survivor cierpi na wiele bolączek, odniósł finansowy sukces, który przebił swojego poprzednika. Nie omieszkał wspomnieć o tym sam Andrew Wilson, aktualny sternik Electronic Arts.
Star Wars Jedi: Survivor - masa problemów technicznych nie przeszkadza w świetnej sprzedaży i zainteresowaniu graczy
Respawn Entertainment może i zadbało o jakość fabularnej kontynuacji swojej gry, dodatkowo wprowadzając wiele ciekawych rozwinięć mechaniki względem Fallen Order, jednak pod kątem czysto technicznym nie poszło to zbyt dobrze. I niestety ponownie mówimy tutaj w głównej mierze o wersji na komputery osobiste, sprawiającej wielkie problemy z wydajnością. Nie zmienia to faktu, że siła marki zrobiła swoje, w związku z czym pomimo wielu negatywnych głosów Star Wars Jedi: Survivor miało świetne wejście na rynek.
Star Wars Jedi: Survivor - modder zwiększył liczbę FPS-ów w grze dzięki implementacji techniki NVIDIA DLSS 3
CEO EA Andrew Wilson zdecydował się podkreślić te jaśniejsze strony premiery. Spotkanie zarządu firmy obejmowało przede wszystkim rozmowę o finansowych kwestiach, toteż nie mogło się obejść bez wspomnienia Star Wars Jedi: Survivor. Wilson zaczął zatem wychwalać pod niebiosa dotychczasowy rezultat tytułu, który miał przekroczyć najśmielsze oczekiwania. Co znamienne, o jego szeroko omawianych problemach nawet się nie zająknął. Inna sprawa, że z komercyjnego punktu widzenia trudno mu się dziwić, jeżeli nowa gra Respawn rzeczywiście sprawia się tak dobrze na rynku. Wydaje się, że tego typu podejście całkiem nieźle obrazuje stan branży na dziś. W końcu po co się starać, jeżeli nawet wadliwy produkt sprzedaje się na pniu...?
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
14
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124