Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację

Szymon Góraj | 14-10-2023 09:00 |

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizacjęBogata w premiery jesień ma sporo do zaoferowania także osobom preferującym nieco trudniejszą rozgrywkę. Na początku drugiej połowy września studio Round8 wypuściło Lies of P, wzorując się w dużej mierze na klimacie i rozgrywce z Bloodborne. Wydawało się, że za sukcesem Koreańczyków podąży ekipa z Hexworks, wespół z wydawcą CI Games prezentując nam Lords of the Fallen - tym razem wzorowane na trylogii Dark Souls. Ale sprawa jest bardziej skomplikowana.

Lords of the Fallen spotyka się z mieszanym przyjęciem. Głównym źródłem krytyki jest bardzo problematyczna optymalizacja.

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację [1]

Lords of the Fallen na premierę otrzyma obsługę technik NVIDIA DLSS 3 i AMD FSR 3

Po nie do końca udanym eksperymencie w 2014 roku IP Lords of the Fallen wydawało się znajdować na straconej pozycji. Projekt sequela co rusz natykał się na kłopoty, deweloperzy się zmieniali i przez lata brakowało spójnej wizji. Potrzebowano lat, by ów stan rzeczy uległ zmianie - ale gdy już do tego doszło, zapowiedzi były więcej niż obiecujące. Swoiste połączenie kontynuacji i reboota znacząco zmieniło swój obraz, ociekając klimatem i ulubionymi motywami fanów gier FromSoftware. No i wczoraj doszło do premiery...

Lords of the Fallen - problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację [2]

Lords of the Fallen - klimatyczne i różnorodne starcia w otoczce rodem z Dark Souls. Niecałe 20 minut czystej rozgrywki

Jeśli chodzi o recenzje, również niejednego mogą rozczarować, ale ogółem oceny są dobre. Pochwała nietypowych mechanik, mrocznego klimatu czy większych bossów przeplata się z ganieniem przekombinowanego level designu, mało zachęcającej historii i nade wszystko licznych problemów technicznych. Ten ostatni element zdecydowanie najmocniej daje się we znaki graczom, co można zaobserwować chociażby na Steamie. Mówi się m.in. o poważnych kłopotach z płynnością nawet na lepszym sprzęcie, wiele osób ma wręcz problemy z normalnym graniem, jako że zalewani są crashami. Wygląda na to, że Unreal Engine 5 nadal jest problematycznym silnikiem, a Lords of the Fallen dołącza do niepokojąco długiej listy tegorocznych tytułów, które nie wyszły na premierę w porządnym stanie.

Źródło: Metacritic, Steam
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.