G80 bez unified shaders
Firma Nvidia postanowiła nie trzymać się ściśle specyfikacji DirectX10. Procesor graficzny G80 nie będzie posiadał unified shader (w tym newsie wytłumaczyłem na czym polega ta technologia), a zamiast tego będzie miał 32 jednostki pixel shader oraz 16 jednostek vertex. Oczywiście poza tym drobnym szczegółem, karta Geforce 8 będzie zgodna z DirectX10, i Shader Model 4.0.
Źródło: Theinquirer.net
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje
NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti SUPER z jeszcze szybszą pamięcią GDDR6X okazuje się wydajniejszy niż GeForce RTX 4080
17Sapphire PURE AMD Radeon RX 7700 XT Frostpunk 2 Edition - nowa karta graficzna przygotowana we współpracy z 11 bit studios
37Palit GeForce RTX 4060 Ti White - biała karta graficzna dla oszczędnych graczy. Na pokładzie 8 GB pamięci GDDR6
21AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
256ASUS potrafi sporo policzyć sobie za naprawy serwisowe. Doświadczył tego pewien użytkownik z Kanady
68Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.