Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Dead Space Remake - wprowadzono modyfikację umożliwiającą zastosowanie techniki NVIDIA DLSS 3 Frame Generation

Szymon Góraj | 15-12-2023 15:00 |

Dead Space Remake - wprowadzono modyfikację umożliwiającą zastosowanie techniki NVIDIA DLSS 3 Frame GenerationOd pewnego już czasu weszliśmy w erę remake'ów czy remasterów, co zdecydowanie nie każdemu się podoba - i nie bez przyczyny. Poza odtwórczymi próbami zarobienia na niemal tym samym, znajdą się jednak pozycje z udanym podejściem do tej kwestii - nie tylko znakomicie przenosząc dany klasyk do dzisiejszej technologii, ale przy tym wszystkim dodając coś od siebie. W tym roku tak było z Resident Evil 4, ale i odświeżoną wersją kosmicznego survival horroru.

Dead Space Remake otrzymał mod wprowadzający technikę NVIDIA DLSS 3 Frame Generation, mającą poprawić płynność w wyższych ustawieniach.

Dead Space Remake - wprowadzono modyfikację umożliwiającą zastosowanie techniki NVIDIA DLSS 3 Frame Generation [1]

Avatar: Frontiers of Pandora z modem, który wprowadza obsługę Frame Generation w ramach techniki NVIDIA DLSS 3

Jeżeli mielibyśmy wytknąć remake'owi jakieś problemy, z pewnością w pierwszej kolejności należałoby podkreślić, że jego działanie w najwyższych ustawieniach pozostawia sporo do życzenia. Po styczniowej premierze niejednokrotnie można było przeczytać o spadkach płynności np. w rozdzielczości 4K nawet, gdy dany gracz dysponował sprzętem zawierających kartę graficzną GeForce RTX 4090. Technika DLSS 2 nie zawsze pomagała w poprawieniu tych kwestii, a nowocześniejsza forma generowania klatek nie jest dostępna.

Dead Space Remake - wprowadzono modyfikację umożliwiającą zastosowanie techniki NVIDIA DLSS 3 Frame Generation [2]

AMD FSR 3 - opublikowano kod źródłowy techniki. Pozwoli to na jej sprawniejszą implementację w grach

Z pomocą przychodzi niejaki LukeFZ. Mod od niego można na razie pobrać dołączając do jego konta na Patreonie, ale z czasem zamierza on udostępnić swoją pracę na Nexus Mods. Ten sam użytkownik przygotował też w przeszłości podobne modyfikacje do Assassin's Creed Mirage oraz Lies of P, niedawno z kolei pisaliśmy o wprowadzeniu Frame Generation przez PureDark dla gry w uniwersum Avatara - kolejnej nowej, olśniewającej graficznie i wymagającej pozycji, ale nieposiadającej owej przydatnej funkcji domyślnie. 

Dead Space Remake - wprowadzono modyfikację umożliwiającą zastosowanie techniki NVIDIA DLSS 3 Frame Generation [3]

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 10

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.