the whispered world
The Lord of the Rings: Gollum - porażka gry sprawiła, że Daedalic kończy z tworzeniem gier. Zajmie się czymś innym
The Lord of the Rings: Gollum - z jednej strony przyjemna, niewymagająca przygoda w uniwersum Władcy Pierścieni, z drugiej zaś koszmarna porażka niemieckiego studia Daedalic Entertainment. Na tyle koszmarna, że obecnie w serwisie Metacritic figuruje ona z ocenami 39/100 i 2,3/10 odpowiednio od recenzentów i graczy. I na tyle koszmarna, że pociągnęła za sobą poważną decyzję deweloperów. Daedalic rezygnuje oficjalnie z tworzenia kolejnych gier.
Karty graficzne dobijają do ściany wydajności. Ratunkiem według NVIDII jest sztuczna inteligencja, napędzająca np. technikę DLSS
Sony PlayStation 5 Pro oficjalnie zaprezentowane - znamy specyfikację, datę premiery oraz cenę ulepszonej konsoli
Test wydajności Black Myth: Wukong - Unreal Engine 5 pokazuje pazury! Cudowna grafika, ale koszmarne wymagania sprzętowe
AMD nie jest zainteresowane rynkiem najwyżej pozycjonowanych GPU. Przedstawiciel firmy nakreślił plany na przyszłość
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X vs Intel Core i9-14900K - Pojedynek zawodników wagi ciężkiej w grach i programach