Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

moder

The Elder Scrolls V: Skyrim wkrótce z modem dodającym jedną z odmian Path Tracingu. Nowe oświetlenie imponuje jakością

The Elder Scrolls V: Skyrim wkrótce z modem dodającym jedną z odmian Path Tracingu. Nowe oświetlenie imponuje jakością

Ray Tracing w grach jest ciągle na stosunkowo wczesnym etapie rozwoju. Choć w ostatnich latach poczyniono olbrzymie postępy, to wciąż nie jest powszechnie stosowany w grach AAA. Jeszcze rzadziej możemy uświadczyć implementację jego najbardziej zaawansowanej formy, czyli Path Tracingu. Olbrzymią pracę wykonują w tym zakresie moderzy. Pewna forma Path Tracingu trafi wkrótce do jednej z najpopularniejszej gier wszech czasów, czyli The Elder Scrolls V: Skyrim.

Fallout 4 - pokazano mod wprowadzający obsługę DLSS 3. Jest duża szansa na stabilne 60 klatek na sekundę

Fallout 4 - pokazano mod wprowadzający obsługę DLSS 3. Jest duża szansa na stabilne 60 klatek na sekundę

Fallout 4 to gra z poważnymi problemami optymalizacyjnymi, które nigdy nie zostały w pełni rozwiązane przez deweloperów. Liczba klatek na sekundę w bardziej rozbudowanych terenach miejskich potrafi spaść poniżej 60 niezależnie od posiadanej konfiguracji sprzętowej. Fani tytułu przez bardzo długi czas musieli znosić te niedogodności. Pojawiła się jednak nadzieja na to, że zostaną one już wkrótce przynajmniej częściowo rozwiązane.

Half-Life z obsługą ray tracingu. Oto mod dodający śledzenie promieni. Wydajność gry? Niekoniecznie ucierpiała

Half-Life z obsługą ray tracingu. Oto mod dodający śledzenie promieni. Wydajność gry? Niekoniecznie ucierpiała

Wśród deweloperów powszechnie panuje przekonanie, że ray tracing to przyszłość branży gier. Jego zastosowanie w niektórych przypadkach daje już teraz spektakularne rezultaty, a ciągle dokonuje się w tym zakresie postęp. Jest to także pole do popisu dla moderów, dzięki pracy których w wielu starszych tytułach dodano wsparcie dla techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Najnowszym przykładem jest legendarna gra Half-Life.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.