Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

AMD FidelityFX Super Resolution - technika rekonstrukcji obrazu jest już dostępna dla konsol Xbox Series X/S oraz Xbox One

Damian Marusiak | 25-06-2021 10:00 |

AMD FidelityFX Super Resolution - technika rekonstrukcji obrazu jest już dostępna dla konsol Xbox Series X/S oraz Xbox OneKilka dni temu AMD zaprezentowało wszystkie szczegóły dotyczące techniki rekonstrukcji obrazu o nazwie FidelityFX Super Resolution. Obecnie dostępna w kilku grach, prezentuje raczej przeciętną jakość obrazu (zwłaszcza w rozdzielczości Full HD), choć miewa przebłyski naprawdę niezłej jakości (tak jak w Terminator: Resistance w rozdzielczości 4K). Plusem funkcji jest na pewno szerokie wsparcie dla kart graficznych oraz łatwa implementacja. Już wkrótce posiadacze konsol Xbox mogą także doczekać się pierwszych gier ze wsparciem dla FidelityFX Super Resolution. Wczesna wersja techniki została bowiem dodana do pakietu Xbox Game Development Kit, który jest dostępny dla producentów gier.

Nowa wersja pakietu Xbox Game Development Kit zawiera w sobie funkcję AMD FidelityFX Super Resolution. Będzie ona dostępna nie tylko dla PC, ale także dla konsol Xbox Series X/S oraz Xbox One.

AMD FidelityFX Super Resolution - technika rekonstrukcji obrazu jest już dostępna dla konsol Xbox Series X/S oraz Xbox One [1]

Test AMD FidelityFX Super Resolution - Sprawdzamy wydajność i jakość obrazu. Czy to realna konkurencja dla NVIDIA DLSS?

Trzy dni temu zadebiutowała wyczekiwana funkcja AMD FidelityFX Super Resolution. W oficjalnych materiałach producenta, widnieje adnotacja o wsparciu dla kart graficznych AMD Radeon z rodziny Polaris (RX 480, RX 470, RX 460, RX 500), Vega oraz NAVI (Radeon RX 5000(M), Radeon RX 6000(M)), zintegrowane układy graficzne Radeon Graphics od APU AMD Ryzen serii 2000 oraz konkurencyjne karty NVIDIA GeForce z rodziny Pascal, Turing oraz Ampere. W materiałach nie było zmianki o konsolach, jednak Microsoft nie próżnuje i już wdrożył FSR do nowej wersji pakietu Xbox Game Development Kit. Dzięki temu twórcy korzystający z owego pakietu, będą w stanie implementować FSR na konsolach Xbox.

AMD FidelityFX Super Resolution - technika rekonstrukcji obrazu jest już dostępna dla konsol Xbox Series X/S oraz Xbox One [2]

Xbox Series X oraz Xbox One - producent ma ciekawy pomysł na przeniesienie next-genowych gier na starą konsolę

Dotychczas sądziliśmy, że to konsole obecnej generacji, a więc Xbox Series X oraz Xbox Series S będą wspierały FidelityFX Super Resolution. Wewnątrz bowiem umieszczono układy graficzne, oparte na architekturze RDNA 2. Microsoft potwierdza jednak, że pakiet będzie kompatybilny również ze starszymi konsolami Xbox One (S/X). W przypadku urządzeń poprzedniej generacji, wsparcie dla FSR może przyczynić się do zauważalnego wzrostu wydajności, choć kosztem pogorszenia jakości obrazu. Obecnie nie wiemy, czy konkurencyjna firma Sony będzie chciała dodać wsparcie dla FidelityFX Super Resolution dla konsol PlayStation 4/5.

Źródło: VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 28

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.