Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Projekt Immersion - Prawdziwe lekarstwo dla nerwowych graczy

Morfeusz888 | 22-01-2014 15:47 |

Zdarzyło Wam się kiedyś wyzywać innych graczy na czacie, uderzać rękami w stół, rzucać klawiaturą bądź ewentualnie wyrzucać elementy wyposażenia mieszkania przez okno? Mamy nadzieje, że do takich drastycznych scen nie dochodziło, ale z pewnością nie raz zdenerwowaliście się grając zarówno w tryb single, jak i multiplayer. Jak sobie radzić ze stresem w grach? Wielu graczy ma na pewno swoje sprawdzone metody, a dla innych nerwusów powstaje właśnie projekt o nazwie Immersion. O czym tak naprawdę mówimy? Jest to urządzenie zaprojektowane przez Samuela Matsona (on również realizował wygląd urządzeń z linii Galaxy dla Samsunga), które potrafi badać nasze zachowanie i automatycznie dostosowywać stopień trudności w grze dzięki analizie naszych słów oraz tętna. A jak ma to działać w praktyce? Załóżmy, że przychodzicie z pracy do domu i uruchamiacie swoją ulubioną grę - na samym początku jesteście zrelaksowani, tętno jest w miarę równe, więc urządzenie odpowiednio dostosowuje stopnień trudności w grze.

Wraz z upływem czasu, kiedy już wczujecie się w rozrywkę poziom trudności się zwiększa, a kiedy natraficie na moment z którym nie możecie sobie poradzić i zaczniecie używać niecenzuralnych słów, ewentualnie puls bardzo szybko wam wzrośnie, stopień trudności zostanie automatycznie zmniejszony.

To wszystko wydaje się trochę zabawne...

Aktualnie urządzenie znajduje się we wczesnej fazie rozwoju i współpracuje z grami działającymi na silniku Unity. Ciężko sobie również wyobrazić zastosowanie tego typu urządzenia w grach multiplayer, w których to nie maszyna określa stopień trudności rozrywki. Niemniej jednak dla graczy w głównej mierze preferujących tryb pojedynczego gracza urządzenie jest godne uwagi. Czy gry komputerowe nie są właśnie stworzone po to, aby móc się przy nich relaksować?

Źródło: Sammatson

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.