Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

FBI oraz kilka agencji wykupuje licencję Unreal Engine

Arkad | 29-03-2012 16:06 |

Unreal Engine jest silnikiem graficznym goszczącym w wielu produkcjach, takich jak Mass Effect lub Batman: Arkham City. Jego zalety docenili nie tylko zwykli gracze, lecz również ważne instytucje w Stanach Zjednoczonych. Dzisiejsi żołnierze nie ćwiczą jedynie na zwykłym polu walki, gdyż ich trening obejmuje również komputerowe symulacje, zaś armia Stanów Zjednoczonych jest pod tym względem jedną z najbardziej zaawansowanych. Zalety silnika Unreal Engine doceniło teraz FBI oraz niektóre agencje rządowe,. wykładając dolary na stół z chęcią zakupu licencji do popularnego oprogramowania. Wyspecjalizowane symulacje będą kosztować ich jak na razie ponad 10 milionów dolarów. Podana kwota dotyczy jedynie agencji IARPA, lecz FBI powinno wyłożyć na podobne cele zbliżoną ilość "zielonych". Żołnierze Armii Stanów Zjednoczonych ćwiczą już na symulatorach FPS America's Army 3 oraz Zero Hour, a najwidoczniej "tajniacy" również zapragnęli wcielić się w wirtualnych graczy...

Licencja na silnik Unreal Engine w tym przypadku oznacza również stworzenie zaawansowanych symulatorów szkoleniowych. Nie ma tutaj mowy o zwykłej grze FPS, którą możemy zakupić w sklepie. Jak widać, urzędnicy w Stanach Zjednoczonych zwracają coraz większą uwagę na nowoczesne technologie szkoleniowe.

Źródło: VR-Zone

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 6

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.