Star Wars Jedi Survivor otrzymał wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze konsolowi również zyskają na patchu
Star Wars Jedi Survivor zadebiutował w kwietniu tego roku, ale nie można powiedzieć, by premiera należała do specjalnie udanych (nie licząc samej sprzedaży, z której Electronic Arts jest bardzo zadowolone). Gra borykała się z wieloma problemami natury technicznej, a także z fatalną optymalizacją. Gracze PC mogli skorzystać wyłącznie z techniki AMD FSR 2, której implementacja nie należała do najlepszych. Z kolei konsolowi gracze krytykowali tryb Performance, w którym rozdzielczość obniżana była do absurdalnego wręcz poziomu. W końcu wyszedł mocno wyczekiwany patch, który wprowadził kilka istotnych zmian.
Studio Respawn Entertainment opublikowało nową aktualizację do gry Star Wars Jedi Survivor. Na PC dodaje ona obsługę techniki NVIDIA DLSS (wraz z Frame Generation), natomiast konsolowi gracze otrzymali poprawiony i przebudowany tryb Performance.
Star Wars Jedi Survivor zmierza na PlayStation 4 oraz Xbox One. Gra okazała się sporym sukcesem dla Electronic Arts
Star Wars Jedi Survivor otrzymał aktualizację nr. 7, która wprowadza wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3. Sama wersja pliku .dll to 3.5, wprowadzająca zarówno obsługę Super Resolution (dla wszystkich kart GeForce RTX) jak również Frame Generation (tylko GeForce RTX 4000). Implementacja tego ostatniego według pierwszych opinii pozostawia jednak sporo do życzenia. Podobnie jak w niedawno wydanym Immortals of Aveum, Frame Generation generuje mocno rzucający się w oczy ghosting. Wygląda na to, że lepszym wyborem jest wybranie wyłącznie skalowania rozdzielczości, bez interpolacji klatek.
Star Wars Jedi: Survivor - prezes Electronic Arts zachwycony startem gry. Nie poruszono kwestii problemów z optymalizacją
Gracze konsolowi również powinni skorzystać ze zmian wprowadzonych w nowej aktualizacji. Twórcy z Respawn Entertainment podkreślają, iż Patch 7 oferuje przebudowany tryb Performance, w którym Ray Tracing został całkowicie wyłączony. Przypominamy, że wcześniejszą decyzją developerów, śledzenie promieni było aktywne bez względu na tryb obrazu, co skutkowało obniżoną rozdzielczością wejściową (następnie niezbyt dobrze przeskalowaną poprzez AMD FSR) na poziomie nawet 640p. Przebudowany tryb Performance ma teraz odznaczać się lepszą wydajnością na poziomie stabilnych 60 klatek na sekundę.
Powiązane publikacje
![Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki](/files/Image/m165/43909.png)
Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki
20![Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość](/files/Image/m165/43901.png)
Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość
15![Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych](/files/Image/m165/43891.png)
Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych
11![Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series](/files/Image/m165/43882.png)
Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series
61![Phil Spencer z Microsoftu tłumaczy się ze zwolnień w podległych mu studiach. Mówi o podejmowaniu trudnych decyzji](/files/Image/m165/43880.png)