Silent Hill 2 Remake jest w dobrych rękach, jednak Bloober Team wciąż potrzebuje czasu na dokończenie gry
Silent Hill 2 Remake został ogłoszony ponad rok temu. To właśnie w październiku 2022 roku firma Konami potwierdziła, iż polskie studio Bloober Team przygotowuje całkowicie odświeżoną przygodę, która trafi na PC oraz konsolę PlayStation 5. Krakowskie studio już dawno temu potwierdziło, iż główne prace nad horrorem dobiegły końca. Mimo to do dzisiaj nie ogłoszono ani daty premiery, ani nie pokazano nawet krótkiego fragmentu rozgrywki. Twórcy z Bloober Team postanowili zareagować na ostatnie doniesienia.
Studio Bloober Team w komunikacie prasowym potwierdziło, iż nadal opracowują Silent Hill 2 Remake, a proces twórczy odbywa się w sposób zgodny z założonym harmonogramem. Za oficjalne komunikaty dotyczące ogłoszenia daty premiery lub pokazu rozgrywki odpowiada jednak bezpośrednio firma Konami.
Silent Hill 2 Remake zapowiedziany - grę tworzy polski Bloober Team. Premiera odbędzie się na PC oraz PlayStation 5
Wielu graczy zapewne było niespokojnych przez długi okres milczenia w temacie Silent Hill 2 Remake. Wygląda jednak na to, że Bloober Team faktycznie nie odpowiada za kwestię marketingu i to nie oni będą de facto prezentować nowe informacje na temat wyczekiwanego survival horroru. W oficjalnym komunikacie prasowym podkreślono jednak, że produkcja odbywa się zgodnie z założonym harmonogramem. Jednocześnie uprasza się o odrobinę więcej cierpliwości w temacie gry. Wygląda na to, że studio obecnie dopieszcza Silent Hill 2 Remake i eliminuje wszystkie napotykane błędy.
— Bloober Team (@BlooberTeam) November 26, 2023
Silent Hill 2 Remake - według nieoficjalnych informacji survivor horror zadebiutuje na początku 2024 roku
W ostatnim zdaniu komunikatu jasno podkreślono, że za prezentację nowych informacji o grze, w tym materiałów z rozgrywki czy ujawnienia daty premiery, odpowiedzialność spoczywa na wydawcy jakim jest firma Konami. Nieoficjalnie mówi się, że Silent Hill 2 Remake zadebiutuje na rynku w pierwszym kwartale 2024 roku. Bloober Team opracowuje grę na silniku graficznym Unreal Engine 5, podobnie jak miało to miejsce w wydanym kilka miesięcy temu Layers of Fear.
Powiązane publikacje
![Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki](/files/Image/m165/43909.png)
Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki
20![Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość](/files/Image/m165/43901.png)
Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość
15![Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych](/files/Image/m165/43891.png)
Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych
11![Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series](/files/Image/m165/43882.png)
Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series
61![Phil Spencer z Microsoftu tłumaczy się ze zwolnień w podległych mu studiach. Mówi o podejmowaniu trudnych decyzji](/files/Image/m165/43880.png)