Cities: Skylines II - twórcy wychodzą z kolejną aktualizacją po problematycznej premierze. Optymalizacja, bugi i inne problemy
Zdecydowanie nie tak miała wyglądać premiera kontynuacji bardzo uznanego IP. Część pierwsza Cities: Skylines zachwycała nie tylko różnorodnością rozgrywki i poziomem rozbudowania, ale była przy tym skrupulatnie rozwijana przez całe lata. Logiczne zatem, że wymagania wobec kolejnej odsłony będą odpowiednio wysokie - zwłaszcza, że zapowiedzi obiecywały całkiem sporo. Niestety, start spotkał się z niemałymi turbulencjami i teraz twórcy mają wiele do naprawienia.
Cities: Skylines II otrzymało nowy update od deweloperów. Na liście znajdują się poprawki względem stabilności, mechaniki i innych technicznych problemów związanych z nieudanym początkiem.
Cities: Skylines 2 z ograniczoną liczbą klatek na sekundę. Jak deweloper uzasadnia swoją decyzję?
O tym, że na premierę gra będzie miała kłopoty, wiedzieliśmy już od samych twórców jeszcze w okolicach pierwszych recenzji. Rozbrajająca szczerość nie pomogła zbyt mocno i Cities: Skylines II spotkało się z dosyć chłodnym przyjęciem (co można zaobserwować chociażby na Steamie), a spora część udanych pomysłów czy rozwiniętych mechanik utonęła w takich problemach, jak kulejąca optymalizacja tudzież zdaniem wielu niewystarczająca zawartość na początek. Siłą rzeczy ekipa z Colossal Order rozpoczęła plan naprawczy.
Call of Duty: Modern Warfare 3 wzbudza kontrowersje dużą ilością zajmowanego miejsca na dysku
Zgodnie z obietnicami, fińscy deweloperzy mocno przyspieszyli prace nad usprawnieniem gry. Tym samym na forum Paradox Interactive możemy przyjrzeć się kolejnej partii aktualizacji. Na pierwszy plan rzecz jasna wysuwają się poprawki związane z szeroko pojęta optymalizacją. Teraz wszystko ma sprawiać znacznie mniej problemów naszemu sprzętowi, ponadto usunięto szereg mniej czy bardziej dokuczliwych błędów. Oto zaś kilka co przykładowych punktów, którymi w następnej kolejności zajęło się Colossal Order:
- poprawiono balans związany z przychodami firm
- usunięto bug blokujący zużycie pewnych konkretnych zasobów
- stworzone lepsze warunki pozwalające na wyprowadzenie firm z bankructwa
- zoptymalizowano oświetlenie w poszczególnych lokacjach
Powiązane publikacje
![Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki](/files/Image/m165/43909.png)
Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki
16![Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość](/files/Image/m165/43901.png)
Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość
15![Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych](/files/Image/m165/43891.png)
Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych
11![Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series](/files/Image/m165/43882.png)
Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series
61![Phil Spencer z Microsoftu tłumaczy się ze zwolnień w podległych mu studiach. Mówi o podejmowaniu trudnych decyzji](/files/Image/m165/43880.png)