rtx remix
NVIDIA RTX Remix - najnowsza wersja oprogramowania dodaje wsparcie dla DLSS Ray Reconstruction
NVIDIA RTX Remix to oprogramowanie, które zostało zaprezentowane wraz z architekturą Ada Lovelace oraz kartami graficznymi GeForce RTX 4000. Będące częścią platformy Omniverse, pozwala każdemu na tworzenie własnych remasterów starszych gier, poprzez wprowadzanie do nich efektów m.in. Ray Tracingu, ulepszając w ten sposób oświetlenie czy cieniowanie. RTX Remix jest nieustannie rozwijany, a najnowsza wersja oprogramowania dodaje pełne wsparcie dla ostatniej formy DLSS, czyli rekonstrukcji promieni świetlnych.
Need For Speed: Underground RTX Remix - kultowa gra wyścigowa z modem wprowadzającym Path Tracing. Wersja alfa do ściagnięcia
Na chwilę obecną seria ta nie przechodzi najlepszych momentów. Jeżeli w ciągu ostatnich lat cokolwiek się pojawiało, raczej zaliczało się albo do marnych prób wskrzeszenia dawnej formuły, albo osobliwych eksperymentów, przyjętych przez społeczność w sposób mieszany (np. NFS: Unbound). Miała jednak kilka znakomitych momentów - jak choćby Need for Speed: Underground, wprowadzający franczyzę w nową erę. Do dziś jest wspominany, choć minęło już ponad 20 lat.
NVIDIA Studio - nowa aktualizacja sterowników przynosi więcej funkcji AI i wzbogaci oprogramowanie RTX Remix o DLSS 3.5
Choć większość z nas korzysta ze sterowników NVIDIA GeForce Game Ready, to karty graficzne ze stajni Zielonych posiadają również odmianę sterowników NVIDIA Studio. Jak możemy się domyśleć, ta wersja jest tworzona z myślą o pracy grafików komputerowych, a w ostatnim czasie również o wykorzystaniu algorytmów AI. Najnowsza aktualizacja 551.86 skupia się głównie na tym ostatnim aspekcie, choć gracze również powinni być zadowoleni za sprawą uaktualnienia RTX Remix.
Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft - debiut kultowej trylogii. Pierwsze opinie oraz porównanie z wersją RTX Remix
Dość długo wyczekiwana przez wielu graczy trylogia pierwszych przygód Lary Croft jest już oficjalnie dostępna do kupienia. Mamy do czynienia z remasterem, w którym studio Aspyr poprawiło wszystkie tekstury, natomiast postanowiło zachować ducha pierwotnych wersji, dlatego nie usprawniono pracy kamery, czy też sterowania. Właśnie te ostatnie rzeczy nieco podzieliły graczy. Jednak oprócz pierwszych opinii możemy zobaczyć porównanie z dotychczasową edycją "RTX Remix".
Open Lara RTX: Reimagined Realms - pierwszy Tomb Raider zyskał wsparcie dla Path Tracingu. Modyfikacja dostępna za darmo
Seria gier Tomb Raider jest znana praktycznie każdemu. Pierwsza odsłona wydana przez Eidos Interactive miała swoją premierę w listopadzie 1996 roku na konsolach Sony PlayStation. Przygody Lary Croft są uważane za kultowe, a nawet za prekursora dzisiejszych trzecioosobowych gier akcji. Aktualnie oczekujemy na oficjalny remaster pierwszych trzech części, jednak już teraz możemy zanurzyć się w świecie gry z włączoną technologią śledzenia promieni.
NVIDIA RTX Remix - narzędzia w wersji beta już dostępne. Teraz każdy może spróbować swoich sił w remasterowaniu starszych gier
Kilkanaście dni temu NVIDIA zapowiedziała, że jeszcze w tym miesiącu do fazy otwartych beta testów trafią narzędzia RTX Remix. Udostępnienie edytora będącego częścią składową zestawu nieco się przeciągało. Środowisko uruchomieniowe trafiło do wszystkich zainteresowanych w kwietniu zeszłego roku, ale nie wystarczało to do przygotowania w pełni funkcjonalnych remasterów gier. Teraz otrzymaliśmy wreszcie cały zestaw narzędzi.
ReShade 6.0 - opublikowano kolejną wersję narzędzia służącego do modyfikowania i ulepszania grafiki w grach
ReShade to specjalne narzędzia, które pozwalają na dodanie i personalizację efektów post-procesowych w grach. Rezultatem ich zastosowania jest nierzadko polepszenie jakości grafiki bez znaczącego spadku liczby FPS-ów, a także modyfikacja wyglądu wielu produkcji. Wydana została właśnie wersja 6.0 narzędzi. Wśród najbardziej znaczących zmian jest dodanie wsparcia dla Ray Tracingu, shadingu mesh oraz gier zmodyfikowanych przy użyciu NVIDIA RTX Remix.
Max Payne z obsługą Path Tracingu. 22-letnia gra potrafi zachwycić oświetleniem dzięki wykorzystaniu NVIDIA RTX Remix
Już 22 stycznia swoją premierę będzie miała wersja beta edytora, będącego częścią składową narzędzi NVIDIA RTX Remix. Dostęp do niego będzie miał każdy zainteresowany. Wielu moderów już teraz pochwaliło się efektami swoich prac przy remasterowaniu starszych produkcji. Jednym z takich przypadków jest pierwsza część gry Max Payne, która została wzbogacona o obsługę pełnego Ray Tracingu, lepsze modele postaci i tekstury.
NVIDIA RTX Remix Creator Kit - narzędzia do łatwego remasterowania starszych gier z oficjalną datą premiery
Minęło już sporo czasu odkąd NVIDIA zapowiedziała narzędzia RTX Remix. Zestaw ma posłużyć do stosunkowo łatwej implementacji Ray Tracingu w grach bazujących na API DirectX 8 oraz DirectX 9. Choć środowisko uruchomieniowe zostało opublikowane w kwietniu zeszłego roku, to wciąż czekaliśmy na edytor, który miał być elementem składowym zestawu. Poznaliśmy wreszcie jego datę premiery. Okazuje się, że nie trzeba będzie długo czekać.
Half-Life 2 RTX - kultowa gra Valve otrzyma wersję z Ray Tracingiem z pomocą moderów oraz platformy NVIDIA RTX Remix
Nieco ponad miesiąc temu NVIDIA ujawniła Portal Prelude RTX, czyli zremasterowaną wersję nieoficjalnej (ale niesamowicie bogatej!) modyfikacji do pierwszego Portala. Nowa wersja została przygotowana w ramach platformy RTX Remix, dodając nie tylko pełny Path Tracing, ale również obsługę DLSS 3 czy RTX IO. Teraz, w ramach rozpoczynających się targów Gamescom w niemieckiej Kolonii, NVIDIA ujawniła kolejny projekt. Tym razem jednak jest on związany z dużo bardziej kultową grą - Half-Life 2. Poznajcie...
Portal: Prelude RTX otrzymał Path Tracing, DLSS 3 oraz RTX IO. Remaster od dzisiaj dostępny za darmo dla posiadaczy Portala
W momencie prezentacji architektury Ada Lovelace oraz pierwszych kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4000, sporo czasu poświęcono wówczas na prezentację odnowionej wersji gry Portal, czyli jednej z najbardziej oryginalnych gier platformowo-logicznych od firmy Valve. Nową wersję Portala upiększono dzięki implementacji Path Tracingu, co znacząco wpłynęło na poprawę jakości oprawy graficznej. Portal RTX był również jedną z pierwszych gier z obsługą techniki DLSS 3 (Super Resolution w połączeniu z...
Need for Speed Underground 2 dzięki implementacji Ray Tracingu poprzez narzędzie RTX Remix wygląda teraz o niebo lepiej
Need for Speed Underground 2 to jedna z najlepiej ocenianych gier wyścigowych od amerykańskiego wydawcy Electronic Arts. Ten bardzo udany sequel swój debiut miał w 2004 roku, więc oprawa graficzna zdążyła się już dość mocno zestarzeć. Mimo że duża część osób wychowała się na tym tytule i ma do niego sentyment, to z uwagi na wspomnianą warstwę wizualną nie rozważa ponownej rozgrywki. Może się to zmienić przez nowe narzędzi od NVIDII - RTX Remix.
RTX Remix już teraz daje drugie życie dla starszych gier. Efekty potrafią być doprawdy imponujące
RTX Remix jest oprogramowaniem pozwalającym na modyfikację gier w celu zaimplementowania w nich technologii Ray Tracing oraz DLSS. Dostępnych mamy sporo opcji na upiększanie warstwy wizualnej, a także w łatwy sposób jesteśmy w stanie przechwycić zasoby z różnych tytułów. NVIDIA udostępniła narzędzie publicznie raptem 11 dni temu, a już możemy zobaczyć wiele projektów robiących z niego dobry użytek. Wyraźnie widać, że starsze gry otrzymają niebawem drugą młodość.
NVIDIA RTX Remix - środowisko uruchomieniowe narzędzia jest już dostępne w formie otwartego oprogramowania
Pod koniec zeszłego roku NVIDIA zapowiedziała premierę narzędzi RTX Remix, które pozwolą w stosunkowo łatwy sposób dodawać do starszych gier obsługę Ray Tracingu, a także poprawiać w nich jakość tekstur przy użyciu algorytmów sztucznej inteligencji. Wygląda na to, że prace nad projektem stopniowo postępują, ponieważ opublikowane zostało właśnie środowisko uruchomieniowe w formie otwartego oprogramowania. Edytor ma zostać udostępniony wkrótce.
NVIDIA Ada Lovelace - charakterystyka rdzeni RT 3. generacji oraz omówienie technologii Omniverse RTX Remix
W naszych poprzednich materiałach dotyczących prezentacji GeForce Beyond, skupiliśmy się na specyfikacji kart graficznych GeForce RTX 4090, GeForce RTX 4080 16 GB oraz GeForce RTX 4080 12 GB. Ponadto omówiliśmy już dokładniej technikę DLSS 3, która jest niemal rewolucją względem dotychczasowych wersji tego rozwiązania. Nowe karty to jednak także nowa architektura, w tym wypadku Ada Lovelace. Wprowadza one nowe rdzenie RT 3. generacji. Czym się różnią względem dotychczasowych rdzeni?
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Reklamy na YouTube zaatakują nawet po zatrzymaniu wideo. Google nie ma litości dla osób bez subskrypcji YouTube Premium
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6