własność
Twórca Baldur's Gate 3 ostrzega, w kontrze do Ubisoftu, przed dominacją modelu subskrypcyjnego w branży gier wideo
Usługi subskrypcyjne w branży gier komputerowych nie są tak popularne, jak na rynku filmów i muzyki. Wielu dużych wydawców chciałoby, żeby to się zmieniło. Dowodem jest chociażby niedawny wywiad z przedstawicielem Ubisoftu, który stwierdził, że takie przekształcenie rynku musi się dokonać. Przeciwne stanowisko prezentuje Swen Vincke - szef i założyciel Larian Studios, twórców jednej z najlepszych gier ostatnich lat, czyli Baldur’s Gate 3.
Ubisoft przedstawił kontrowersyjny pogląd na kwestię usług subskrypcyjnych i praw własności w branży gier wideo
Wielu dużych wydawców posiada swoje usługi subskrypcyjne, które za określoną kwotę miesięcznie pozwalają na dostęp do wielu gier. Wśród firm tych można wymienić chociażby Microsoft, EA czy Ubisoft. Przedstawiciel ostatniego z wymienionych podmiotów udzielił ostatnio wywiadu, w którym podzielił się swoimi przemyśleniami na temat subskrypcji i przywiązania graczy do tradycyjnego modelu własnościowego. Czy rzeczywiście abonament to przyszłość branży?
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli