Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

directsr

Microsoft DirectSR - zadebiutowało API, które uprości implementację NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Microsoft DirectSR - zadebiutowało API, które uprości implementację NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Techniki upscalowania obrazu w grach to już nieodłączny element pejzażu PC-towego. Ich aktywowanie pozwala cieszyć się większą liczbą FPS-ów, często bez znaczącego pogorszenia jakości obrazu. Microsoft udostępnił właśnie wstępną wersję DirectSR, czyli API, które sprawi, że implementacja NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz Intel XeSS będzie prostsza niż kiedykolwiek wcześniej. Tym samym deweloperzy stracą poważny argument stojący za brakiem wsparcia dla którejś z technik.

Microsoft DirectSR uprości znacząco implementację technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Microsoft DirectSR uprości znacząco implementację technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS w grach

Techniki upscalingu obrazu zagościły już na stałe w grach PC-towych. NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS trafiają do coraz większej liczby tytułów, zwiększając znacząco liczbę FPS-ów. Firma Microsoft planuje już wkrótce mocno uprościć ich implementację. Poznaliśmy pierwsze informacje na temat DirectSR. Głównym celem jest ułatwienie pracy deweloperem gier i poszerzenie listy tytułów wspieranych przez wszystkie wymienione techniki.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.