Cyberpunk 2077 - Znamy specyfikacje na jakiej odpalone było demo
O Cyberpunku 2077 w internecie jest ostatnimi czasy bardzo głośno. Rozpisują się zarówno media krajowe, jak i zagraniczne. Trudno się temu dziwić, gdy mowa o grze od CD Projekt RED, czyli twórców tak ciepło przyjętej na świecie serii gier o Wiedźminie oraz oparciu się teraz na naprawdę udanym i ciekawym systemie papierowym. Oczekiwania graczy są spore, fabularyzowane zapowiedzi i filmy pokazujące rozgrywkę kuszące, a dodatkowo twórcy pozostają w kontakcie z fanami. O czym więc tym razem będziemy pisać? O specyfikacji komputera, jakiej REDzi użyli do pokazania dema gry na targach E3. Mowa o mocnej maszynie, acz wbrew pozorom nadal w zasięgu zwykłego śmiertelnika. No, może prócz GPU...
Naturalnie więc ciśnie się na usta pytanie, jakie wymagania graficzne będzie miał Cyberpunk 2077 w dniu premiery? Czy będzie to killer dla PCtów?
Cyberpunk 2077 - GOG oferuje edycję specjalną i pakiet Wiedźmina
Zagraniczny serwis Spiel Times w rozmowie ze studiem CD Projekt RED dowiedział się, jaka była specyfikacja komputera użytego na targach E3 podczas pokazu dema gry Cyberpunk 2077. Oczywiście nie było tutaj mowy o żadnych konsolach. Co więc siedziało w środku blaszaka? Procesor Intel Core i7-8700K pracujący z bazowymi zegarami, płyta główna ASUS ROG Strix Z370-I Gaming, dwa (2x 16 GB) moduły RAM DDR4 G.Skill Ripjaws V 3000 MHz CL 15, karta graficzna NVIDIA Titan RTX, nośnik Samsung 960 Pro 512 GB oraz zasilacz Corsair SF600 600 W.
Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premiery
Jak widać większość z podzespołów nie jest ani najnowsza, ani topowa, ani tym bardziej wyżyłowana OC. Ba, sporo z nich siedzi w komputerach naszych czytelników. Tak naprawdę jedynym killerem okazuje się NVIDIA Titan RTX, który kosztuje w sklepach od 11 499 złotych. Naturalnie więc ciśnie się na usta pytanie, jakie wymagania graficzne będzie miała gra w dniu premiery? Czy będzie to killer dla wielu PCtów? Z drugiej jednak strony Titan RTX mógł być tam wciśnięty tylko z powodu współpracy CDPR i NVIDII przy okazji wdrażania ray tracingu...
Powiązane publikacje
![Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki](/files/Image/m165/43909.png)
Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki
19![Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość](/files/Image/m165/43901.png)
Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość
15![Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych](/files/Image/m165/43891.png)
Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych
11![Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series](/files/Image/m165/43882.png)
Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series
61![Phil Spencer z Microsoftu tłumaczy się ze zwolnień w podległych mu studiach. Mówi o podejmowaniu trudnych decyzji](/files/Image/m165/43880.png)