Zielona technologia CyberPower już w Polsce
Na polskim rynku pojawiły się rozwiązania „GreenPower UPSTM” marki CyberPower – zasilacze awaryjne UPS i akcesoria, które zużywają nawet do 75 proc. mniej energii niż standardowe urządzenia. Stosując energooszczędny sprzęt CyberPower, jego użytkownicy mogą zmniejszyć koszty zużycia energii, a jednocześnie przyczyniają się do większej dbałości o środowisko naturalne. Wszystkie zasilacze CyberPower wyposażone są w oprogramowanie zarządzające PowerPanel (w wersjach Personal lub Business), pracujące pod systemami Windows. Linux oraz MacOS X. Z produktami można zapoznać się z rozwinięcia informacji.
Portfolio produktów UPS marki CyberPower otwiera seria Value (moc 400/600/800 VA, trzy gniazda podtrzymujące napięcie), przeznaczona dla użytkowników domowych i małych przedsiębiorstw. Urządzenia Value LCD z kolei (moc 1200/1500/2200 VA) posiadają sześć gniazd wyjściowych oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD prezentujący takie dane, jak aktualne obciążenie zasilacza, czas pracy na bateriach czy napięcie wejściowe i wyjściowe. W wyświetlacz LCD wyposażone są również urządzenia serii BRICS (450/650/850 VA, trzy gniazda podtrzymujące napięcie, trzy gniazda filtrujące), które wyposażone są dodatkowo w ładowarkę akumulatorów AA/AAA oraz port USB do ładowania urządzeń typu telefon komórkowy czy odtwarzacz MP3.
CyberPower oferuje również najwyższej klasy UPS, przeznaczone do współpracy z serwerami, sprzętem sieciowym, stacjami roboczymi i innymi aplikacjami o krytycznym znaczeniu – seria Intelligent LCD (moc 1350/1500 VA, 3+3 gniazda wyjściowe) oraz Office Rack Mount (1000/1500 VA, 4+2 gniazda wyjściowe) w obudowie 1U do montażu w standardowej szafie 19”. Ofertę zamykają urządzenia Professional Rack Mount (modele od 750 do 3000 VA), pracujące w technologii pure sinewave. Sugerowane ceny urządzeń dla klientów końcowych nie zostały jeszcze podane.
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57