Zakupy na Instagram? Już wkrótce w USA i Wielkiej Brytanii
Nie od dziś wiadomo, że żyjemy w epoce w której zalewają nas billboardy, spersonalizowane reklamy i wydzwaniający nocami i dniami telemarketerzy. Nie będzie też krzty zdziwienia, jeśli uda nam się dożyć czasów, w których nawet lodówka zaproponuje nam zakup artykułów spożywczych. Konsumpcjonizm zalewa nas każdą możliwą drogą, a nic nie nadaje się tak dobrze do wydawania pieniędzy jak Internet. Coraz częściej oddajemy swoje zarobione pieniądze on-line, być może dlatego że zakupy bez fizycznego oglądania zmniejszającej się puli banknotów bolą mniej. Świadomość tego, jak lekko wydaje nam się elektroniczne cyferki mają także giganci tacy jak Instagram. Dotychczas aplikacja służąca za portal, na którym dodawaliśmy wykonane przez nas zdjęcia, może zupełnie się zmienić. A wszystko za sprawą wprowadzenia do niej możliwości dokonywania zakupów.
Instagram ogłosił właśnie, że planuje wprowadzenie do swojej aplikacji nowej funkcji, jaką jest sklep. Kiedy wydamy swoje pierwsze pieniądze w Instagramie jeszcze nie wiadomo, jednak wiadomo, że oferta będzie oparta jedynie o wybrane, współpracujące z aplikacją marki.
Niebawem Facebook stanie się także serwisem randkowym
Wkrótce mieszkańcy Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych będą mogli zrobić pierwsze zakupy poprzez popularną aplikację do udostępniania zdjęć - Instagram. Appka w najbliższym czasie ma szansę także na aktualizację na obszarze Indii, jednak póki co, deweloper nie potwierdził tej informacji. Asortyment Instagrama zależeć będzie od ograniczonej liczby partnerów. Po zalogowaniu się do aplikacji, użytkownicy będą mogli robić zakupy przechodząc na stronę internetową wspomnianych partnerów biznesowych Instagrama. Marka ma nadzieję, że dzięki tej nowej funkcji sprawi, że do aplikacji wróci część nieaktywnych użytkowników, a także spodziewa się napływu nowych. Podobną ewolucję mieliśmy szansę obserwować, gdy Snapchat wprowadził Snapcash, choć główną ideą tego rozwiązania było przede wszystkim wymienianie się pieniędzmi między przyjaciółmi.
Facebook traci użytkowników na rzecz Instagrama i Snapchata
Instagram to już jedna z najpopularniejszych aplikacji do udostępniania zdjęć, a mimo to nie ustaje w rozwoju, przynosząc z każdą aktualizacją coraz to nowsze moduły, pociągające za sobą nowych użytkowników. Niedawno słyszeliśmy informacje o tym, jakoby aplikacja chciała prowadzić możliwość wykonywania połączeń audio i wideo oraz funkcję ponownego udostępniania. Użytkownicy dodatkowo wciąż wyczekują aktualizacji, po której program informowałby o tym, że obserwowana przez nas osoba ma urodziny. Według portalu Buzz, firma pracuje także nad podobnym Facebookowi elementem, jakim jest zdjęcie w tle. Informacje o nadchodzących zmianach dopiero co ujrzały światło dzienne, w przeciwieństwie do konkretnej daty, mówiącej o tym, kiedy miałyby się pojawić. Na nią musimy więc jeszcze poczekać. Można spodziewać się także, że jeśli nowy pomysł się sprawdzi, aktualizacja taka trafi i na europejski rynek - w tym do Polski.
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
75
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
21
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
50
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
76