Nowy program lojalnościowy dla drukarek HP
Firma HP jest nadal pionierem na rynku drukarek, który niestety przechodzi delikatny kryzys. Urządzenia służące do drukowania to nie telefony czy też komputery, jakie z czasem się starzeją i nie są w stanie sprostać naszym wymaganiom. Zasada jest prosta - dopóki drukarka drukuje i można do niej otrzymać tusz, dotąd również będzie wykorzystywana. Przez taki stan rzeczy te urządzenia nie schodzą tak szybko ze sklepowych regałów, aczkolwiek posiadając drukarkę musimy co jakiś czas kupować do niej tusz. Wielu użytkowników postanawia kupować zamienniki zamiast oryginalnych produktów głównie ze względu na ich cenę. W przypadku firmy HP różnica cenowa pomiędzy zamiennikami a oryginałami jest kolosalnie wielka, więc jasne jest, że klient wybierze tańszy odpowiednik nie bacząc nawet na jakość wydruków. Hewlett-Packard postanowił walczyć z tym zjawiskiem w dość nietypowy sposób, bowiem firma przygotowuje się do uruchomienia swojego programu o nazwie Instant Ink (póki co tylko na terenie USA), który będzie działał na zasadzie abonamentu.
Będąc użytkownikami drukarki HP podłączamy ją do sieci i rejestrujemy w programie Instant Ink. Kolejny krok to wybranie odpowiedniego planu, który obejmuje odpowiednią ilość kartek papieru do druku czarno-białego i na podstawie wykorzystanej ilości przydzielana jest odpowiednia dla nas kwota. Załóżmy, że wybraliśmy podstawowy plan, który upoważnia nas do otrzymania 100 kartek. Za każde wydrukowane 15 kartek otrzymujemy 1 dolar. Z czasem, kiedy uzbieramy odpowiednią sumę będziemy mogli za tak zarobione pieniądze kupić tusz dla naszej drukarki. W Instant Ink niewykorzystane kartki w danym miesiącu przechodzą na kolejny.
Trzeba przyznać, że pomysł jest oryginalny, jednak nie wiadomo, czy użytkownicy pójdą na taki układ. HP nie chce ryzykować wdrożeniem tego systemu na większą skalę, dlatego batalię rozpoczyna od USA. Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółami dotyczącymi nowej oferty, to zapraszamy Was na oficjalną witrynę firmy (LINK), na której znajdziecie wszystkie niezbędne informacje z cenami poszczególnych abonamentów włącznie.
Źródło: HP
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57